پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5585
-
الف
+

با سریال‌های محرم ۱۴۰۰ تلویزیون آشنا شوید

در این گزارش با سریال‌های محرمی که پخش آنها از تلویزیون قطعی شده است، آشنا شوید.

با فرارسیدن ماه محرم، رسانه ملی نیز به تهیه و تولید چندین مجموعه تلویزیونی پرداخته است، تا لحظات معنوی این ماه را پربارتر کند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از میزان، هر سال با نزدیک شدن به مناسبت‌های مختلف، رسانه ملی به ساخت مجموعه‌های تلویزیونی متفاوت و متنوع می‌پردازد که ماه محرم نیز از این قاعده مستثنی نیست. امسال هم با فرارسیدن ماه محرم رسانه ملی به تهیه و تولید چند مجموعه تلویزیونی پرداخته است و تا این لحظه پخش این مجموعه‌ها از تلویزیون قطعی شده است.

در کنار پروانه‌ها

سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید، درامی خانوادگی با پس‌زمینه‌های مذهبی است که در یکی از ویلا‌های شهریار اواسط هفته جاری جلوی دوربین رفت. تصویربرداری این مجموعه با حضور سامرند معروفی، بیتا سحرخیز و شهین تسلیمی آغاز شد.

داستان این سریال درباره جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته، اما حادثه‌ای باعث می‌شود تا او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد.

در این سریال بازیگرانی چون پروانه معصومی، سامرند معروفی، وحید رحیمیان، نگار عابدی، شهین تسلیمی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری و الناز اسماعیلی به ایفای نقش می‌پردازند.

«در کنار پروانه‌ها» مجموعه تلویزیونی شبکه دو سیما در ایام محرم خواهد بود و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

فرشتگان بی بال

مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیر حسین عنایتی با محوریت جهاد و ایثار کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا از سه شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۲۳ و همزمان با آغاز ماه محرم روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

«فرشتگان بی بال» روایتگر داستان مبارزه با ویروس کروناست که با محوریت ستایش و قدردانی از زحمات کادر درمان تولید شده است. این سریال با داستان بازسازی بحران کرونا در کشور و نمایش تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان و نیرو‌های جهادی ساخته شده است.

این سریال به نویسندگی و تهیه کنندگی امیر حسین عنایتی در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در سال ۹۹ تولید شده است و هنرمندانی، چون رزیتا غفاری، آشا محرابی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مختار سائقی، شهرام عبدلی، فرج الله گل سفیدی، زهره قاسمی و آرش جورکش در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گاندو (2)

فصل دوم سریال «گاندو» در حدود ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است که ۱۳ قسمت آن در فروردین روی آنتن رفت و دو شب گذشته ادامه آن روانه آنتن شبکه سه شد و در ماه محرم پخش این سریال ادامه خواهد داشت.

موضوع فصل دوم «گاندو» درباره جاسوسی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و روایتی حول محور نفوذ و حضور افراد دو تابعیتی در برخی از مراکز و دستگاه‌هاست.

سریال «گاندو» به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی محصول مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر