پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3578
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم «عقاب صحرا» و «ستاره سهیل» از آی‌فیلم عربی باشید.

بیننده دو فیلم «عقاب صحرا» و «ستاره سهیل» در روزهای جمعه و شنبه از آی‌فیلم عربی باشید.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، «عقاب صحرا» عنوان فیلمی است که جمعه 22 مرداد از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی مهرداد خوشبخت در سال 1391 تولید شده است.

داستان این فیلم در بازه زمانی سال ششم تا هشتم هجری و از حدیبیه تا فتح مکه رخ می‌دهد؛ و زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می‌کند که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام (ص) پناهنده می‌شود. حالا همه چشم‌انتظارند که آیا پیامبر برای حفظ صلح، او را به کفار تحویل خواهد داد؟

کیکاووس یاکیده، شهرزاد کمال‌زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، رضا سروی و حبیب دهقان‌نسب در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم «عقاب صحرا» جمعه 22 مرداد ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم «ستاره سهیل» به کارگردانی امیر قویدل نیز شنبه 23 مرداد از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

این فیلم داستان ۳۰ سال زندگی اویس قرنی شخصیت ممتاز تاریخ صدراسلام را به تصویر می‌کشد؛ کسی که عشقی عظیم به پیامبر اسلام (ص) داشت؛ محبوبی که هرگز به زیارتش نائل نشد اما به حدی عاشق پیامبر (ص) بود که عشق سلمه دخترک بادیه نشین یمنی به خود را نیز نمی‌دید و...

داریوش ارجمند، زنده‌یاد پرویز پورحسینی، اکبر عبدی، بهزاد فراهانی، حسین خانی بیک، چنگیز وثوقی، محمود مقامی، شیوا خسرو مهر، نیکو خردمند، محمد عمرانی، محمود رضا قدیریان و شبنم قلی خانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

فیلم «ستاره سهیل» شنبه 23 مرداد ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر