پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
20485
-
الف
+

جایگزین سریال "شب دهم" مشخص شد

با اتمام سریال شب دهم، پخش یک سریال جدید از هفته آینده شروع می‌شود.

با اتمام سریال شب دهم، پخش یک سریال جدید از هفته آینده شروع می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم،آخرین قسمت سریال " شب دهم" فردا چهارشنبه 3 مرداد از آی‌فیلم فارسی پخش و از شنبه 6 مرداد مجموعه تلویزیونی " تا ثریا " جایگزین خواهد شد. سریال " تا ثریا " به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1390 تولید شده است.

خلاصه داستان: "ثریا" پانزده سال می‌شود شوهر خود را از دست داده و در آشپزخانه یک بیمارستانی کار می کند. او با سرهنگ که یکی از بیمارها بوده‌است، آشنا می‌شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند و دردسرهای جدید زندگی "ثریا" شروع می‌شود.

آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا كیانی، الناز حبیبی،  ارسلان قاسمی، نسرین نصرتی، میرطاهر مظلومی، پوراندخت مهیمن، مریم بوبانی، فرحناز منافی ظاهر، حسین مهری، مجید سعیدی و حمیدرضا هدایتی بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» از شنبه 6 مرداد هر شب ساعت 20 پخش  و تکرار آن در ساعات 4 صبح و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ح پ

نظر شما
ارسال نظر
محتشم از تنکابن

با سلام ب ه همه آیفیلمیا درخواست من از شبکه مورد علاقم این است که فیلمهای سینمایی جدیدتری را برای پخش انتخاب کنید و چه بهتر که این فلیمها از دهه اخیر سینمای ایران انتخاب شوند. با تشکر از توجه شما.

کریم شریفه

با سلام لطفا اگر می شه سریال پایتخت1تا6 را پخش نکنید چون خیلی تکراری شده است و به درد نمی خورد لطفا این سریال پایتخت1تا6 را خیلی پخش شده است لطفا این سریال پایتخت1تا6 را تازه پخش شده است لطفا این سریال پایتخت1تا6 را هزار بار پخش شده است لطفا این سریال پایتخت1تا6 را حذف کنید و پخش نکنید آسلن پخش نکنید مرسی

رحیم شریفه

با سلام لطفا سریال پایتخت1تا6 را پخش نکنید چون خیلی تکراری شده است و به درد نمی خورد لطفا این سریال پایتخت1تا6 را خیلی پخش شده است لطفا این سریال پایتخت1تا6 را تازه پخش شده است لطفا این سریال پایتخت1تا6 هزار بار پخش شده است لطفا این سریال پایتخت1تا6 را حذف کنید و پخش نکنید آسلن پخش نکنید مرسی