پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
8678
-
الف
+

اتمام پخش یک سریال طنز از آی‌فیلم

آخرین قسمت یک سریال طنز امشب پخش خواهد شد.

آخرین قسمت یک سریال طنز امشب پخش خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم، آخرین قسمت سریال "پژمان" امشب ساعت 21 از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد. گفتنی است از یکشنبه 20 خرداد، مجموعه تلویزیونی"ترش و شیرین" جایگزین این سریال خواهد شد. 

 سریال "ترش و شیرین" به کارگردانی رضا عطاران، محصول سال ۱۳۸۵ است. در این مجموعه تلویزیونی طنز بازیگرانی چون مریم امیرجلالی، حمید لولایی، رضا شفیعی جم،مجید صالحی، آناهیتا همتی ، شهره سلطانی و احمد پورمخبر نقش‌آفرینی کرده اند.

در خلاصه این سریال آمده است : نصرت زن میانسالی است که پس از مرگ شوهرش و برای گذراندن امور زندگی به ترشی فروشی رو می‌آورد. مهلت اجاره خانه‌ی نصرت خانم به سر آمده و او به خانه‌ای دیگر نقل مکان می‌کند. او در این جابجایی با مردی عاشق پیشه روبرو می‌شود و ...

 

سریال "ترش و شیرین" از یکشنبه 20 خرداد، هر شب ساعت 21 پخش و در ساعات 5 بامداد و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه ص 

 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سریال طنز من یک مستاجرم پخش کنید

سید علی صفوی

بانت سریال کمدی ترش و شیرین آز لطف شما خیلی سپاسگزارم هستم

زهره منتظری

شبکه آی فیلم سلام.خسته نباشید. از شما درخواستی دارم لطفا خواهش می کنم سریال بچه مهندس ، سریال پدرپسری ، سریال از سرنوشت ، سریال کیمیا ، را از شبکه آی فیلم پخش کنید. لطفا فیلم های سینمایی آخرین مجرد ، داماد خوش قدم ، ورود آقایان ممنوع ، را هم از شبکه آی فیلم پخش کنید. باتشکر.

الناز

سلام لطفاً سریال نقطه سر خط پخش کنید

مهتا علیزاده

سلام و خسته نباشید به عوامل شبکه ی آی فیلم. خواهشمندم که سریال طنز شمعدونی را هم برای علاقه مندان این سریال بگذارید،با تشکر

امیرحسین فیروزی

سلام لطفا سریال از سرنوشت را پخش کنید