پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3165
-
الف
+

سرنوشت غم انگیز بازیگر نقش "لیلی" در سریال «در چشم باد»

به بهانه پخش سریال «در چشم باد» به بررسی سرنوشت غم انگیز بازیگر نقش "لیلی" پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «در چشم باد» به بررسی سرنوشت غم انگیز بازیگر نقش  "لیلی" پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم "بیتا توکلی" متولد ۱۳۷۴ در تهران،  بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون ایرانی بود که در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴در سن ده سالگی  در بر اثر تصادف درگذشت.
 

علت مرگ بیتا توکلی 

این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.


واکنش ارسلان قاسمی به مرگ بیتا توکلی

"بیتا توکلی" در نقش «لیلی» همان کودک شیرین زبانی است که مانند سایه «بیژن»را دنبال می‌کند و انیس و مونس اوست.

ارسلان قاسمی بازیگر نقش کودکی بیژن در سریال «در چشم باد» و هم بازی بیتا می گوید: فوت بیتا تاثیر خیلی بدی روی من گذاشت و بسیار ناراحتم کرد. وقتی این خبر را شنیدم، نمی‌توانستم باور کنم. به عنوان یک بچه هیچ درکی از مرگ نداشتم و برایم غیرقابل باور بود که چه اتفاقی افتاده است.


فیلم ها و سریال های این بازیگر

وی از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم «چتری برای دو نفر» ساخته "احمد امینی"، وارد بازیگری شد. سپس در کنار "محمدرضا گلزار" در فیلم «سام و نرگس» "ایرج قادری" قرار گرفت و پس از آن در سریال «در چشم باد» و «پل سیزدهم» و … بازی کرد.

 

سریال «در چشم باد»

در خلاصه این سریال آمده است، حسن ایرانی که از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است، پس از کشته شدن میرزا، به همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با راه‌اندازی یک چاپخانه به کار و زندگی در تهران می‌پردازد. ایرانی سه پسر و یک دختر دارد که از میان آنها، یکی از پسرانش به نام بیژن خلبانی را به عنوان حرفه خود انتخاب می‌کند و دیگری که نادر نام دارد، به تجارت مشغول می‌شود و...

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به زند‌ه‌یاد ماه چهره خلیلی، ارسلان قاسمی، پارسا پیروزفر، سحر جعفری جوزانی، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز و ... اشاره کرد. 

گفتنی است سریال «در چشم باد» هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت 22:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 06:00 و 14:00 روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه ص 

نظر شما
ارسال نظر