پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
24452
-
الف
+

دلیل اختلاف عوامل سریال "دلدادگان" و تغییر پایان داستان

اختلاف عوامل سریال "دلدادگان" در زمان ساخت، سبب تغییر پایان داستان شد.

اختلاف عوامل سریال "دلدادگان" در زمان ساخت، سبب تغییر پایان داستان شد.

به گزارش آی‌فیلم، در زمان پخش سریال دلدادگان در سال 1397، نحوه پایان این سریال، نارضایتی مخاطبان تلویزیون را در پی داشت. در پاسخ، کارگردان و تهیه کننده سریال از تغییر اجباری پایان سریال خبر دادند. گویا در قسمت پایانی این سریال قرار بود افسانه مقابل مالک قرار بگیرد و همچنین افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف كشته میشد و .....

منوچهرهادی، کارگردان و ایرج محمدی تهیه کننده سریال «دلدادگان» علت تغییر پایان داستان را اختلاف با پانته‌آ بهرام عنوان کردند.

 

پانته‌آ بهرام چه گفت؟

وی در اینباره توضیح داد که:  قرارداد من اردیبهشت ماه تمام می‌شد و همچنان بخش زیادی از دستمزدم را دریافت نكرده بودم. تهیه كننده می گفت من پول ندارم. با این وجود از آنجا كه از قبل هم گفته بودم خرداد یك سفر كاری دارم كه این سفر از یك سال پیش برنامه ریزی شده بود و امكان تعویق نداشت و 7 روز نیستم، درخواست کردم که اجازه بدهید از سفر برگردم و بعد، بخش پایانی كار را تصویربرداری می‌كنیم. در حالی كه روز دوشنبه از سفر برگشتم این دوستان روز شنبه فیلمبرداری كرده بودند و اگر واقعا می‌خواستند، دو روز تامل می كردند كه نكردند و من هم هیچ وقت نفهمیدم چرا؟ اما با تمام بدقولی های مالی باز هم حاضر به همكاری بودم.


منوچهرهادی پاسخ داد

کارگردان این سریال توضیح داد که پانته‌آ بهرام در فینال كار با ما همراه نشد و تلاش من و نویسنده هم موثر واقع نشد. ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی كه می‌شد نویسنده كار بنویسه و ما بگیریم همین بود. در نسخه اصلی فیلمنامه افسانه باید با امیر روبرو میشد، و ابتدایی ترین اصل در داستان ما تقابل این دو كاراكتر بوده كه در نبود بازیگر مذكور امكانش میسر نشد. همچنین منوچهر هادی در نشست خبری این سریال گفت: «دستمزد پانته‌آ بهرام تا پایان دو ماه تسویه شده بود. من به او زنگ زدم و گفتم شما تنها كسی هستید كه 15 روز جلوتر هم هزینه كار را گرفته‌اید. ایرج محمدی تهیه‌كننده كار برای حضور این بازیگر چك كشید، اما باز هم خانم بهرام گفت نقد می‌خواهد و من این بار گفتم اگر او بیاید من می‌روم.

 

تهیه کننده "دلدادگان" : بارها به خانه «پانته‌آ بهرام» رفتیم، اما بازگشت به دلدادگان را نپذیرفت

ایرج محمدی، تهیه‌کننده «دلدادگان» نیز در پاسخ به دلایل تغییر پایان سریال گفت: به ‌لحاظ قراردادی حق با خانم پانته‌آ بهرام بود اما ایشان می‌توانست پای مجموعه  بایستد. وی ادامه داد: منوچهر هادی وساطت کردند اما پانته‌آ بهرام نپذیرفت و من به‌همراهی چند نفر به منزل ایشان رفتیم ولی قبول نکردند. چند بار پروداکشن انجام دادیم تا کار بهتر شود و پانته‌آ بهرام نیامد. نمی‌توانستیم کار را متوقف کنیم تا اتفاق مثبت مالی بیفتد. ما می‌خواستیم در قسمت پایانی افسانه مقابل مالک قرار بگیرد و ظلم ظالم به خودش برگردد و این رخ‌نمایی را مخاطب ببیند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ح پ

نظر شما
ارسال نظر