پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
18899
-
الف
+

آغاز پخش دو سریال جدید از آی‌فیلم

دو سریال جدید از امروز به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌روند.

دو سریال جدید از امروز به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌روند.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «گرگ‌ها» به کارگردانی داوود میرباقری از امروز 7 اسفند ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم  فارسی می‌رود.

داستان «گرگ‌ها» از محکومیت مردی به نام «صفدر آهنگر» شروع می‌شود که محکوم به اعدام شده‌است و حکیم شهر که مردی متقی و پرهیزگار است، به سبب این حکم به مقابله با حاکمیت وقت برمی‌خیزد و در نهایت نهضتی که برپا می‌شود سبب‌ساز سقوط حکومت و آزادسازی زندانیان می‌شود. هرچند ماجراها و وقایع این مجموعه تلویزیونی بسیار نمادین بوده، اما سعی شده از این طریق مفاهیمی مانند: انقلاب، عشق، ظلم‌ستیزی، رشوه‌خواری و دیگر مسائل دوره‌های مختلف این کشور کهن به تصویر کشیده شود.

این سریال محصول سال ۱۳۶۶ است و بازیگرانی چون زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد آتیلا پسیانی، زنده یاد محمدعلی کشاورز، علی نصیریان، سیاوش طهمورث، بیوک میرزایی، زنده یاد حسین پناهی، ژاله علو و ثریا قاسمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

گفتنی است این سریال  از دوشنبه ۷ اسفند هر روز ساعت ۱۸:۰۰ به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می رود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.



در ادامه پخش فصل‌های اول تا پنجم سریال «پایتخت»، از امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه، «پایتخت۳» روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

نقی که چند ماهی است بیکار شده، خانه‌ تازه‌شان را می‌سازد و ارسطو به قصد ازدواج در این خانه مراسمی می‌گیرد. خانه نوساز نقی فرو می‌ریزد و همین ماجرا منجر به افسردگی نقی و قهر او با ارسطو می‌شود. چند ماه بعد ارسطو که در ازدواج ناکام مانده، کامیونی مجهز می‌خرد و در ترکیه با دختری چینی قصد ازدواج می‌کند.

 بازیگرانی چون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، امیر جعفری، نسرین نصرتی، هدایت هاشمی و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳»، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ه خ

نظر شما
ارسال نظر