پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1003
-
الف
+

ازدواج "حبیب" اینبار در خواب

قسمت پنجم مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» امشب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

قسمت پنجم سریال «فوق لیسانسه‌ها» امشب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، در پنجمین قسمت سریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت خواهید دید: "حبیب" که همواره در فکر ازدواج است، این بار خواب مراسم عروسی خودش را می‌بیند و اینکه دو خانواده برای اینکه وی داماد آنها شود با یکدیگر درگیر می‌شوند و ...

خلاصه داستان: حبیب، مسعود و مازیار تصمیم می‌گیرند ادامه تحصیل دهند و حالا آنها دانشجوی فوق لیسانس هستند و علاوه بر آن حبیب همچنان در پی یافتن همسر مناسب خود است. مادر حبیب فوت کرده‌، مازیار هم که شاگرد اول دانشگاه (نخبهٔ تاریخ) است در پی ازدواج با شادی و دور نگه داشتن پدرش از اعتیاد است؛ و البته مسعود قبلا با ترانه ازدواج کرده و نگران فرزندی است که قرار است به دنیا بیاید. عباس نقوی، پدر حبیب با مامان خانوم ازدواج می‌کند.

امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، کاظم سیاحی، زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران، رویا میرعلمی، سیاوش چراغی‌پور، افشین سنگ‌چاپ، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، نیلوفر شهیدی و آتنه فقیه‌نصیری بازیگران سریال «فوق لیسانسه‌ها» هستند.

سریال «فوق لیسانسه‌‍‌ها» هر شب ساعت 22:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰6:۰۰ بامداد و ۱4:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ح پ/م گ

نظر شما
ارسال نظر