پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
748
-
الف
+

وقتی حبیب به شهرت می‌رسد

امشب قسمت دوم سریال «فوق لیسانسه‌ها»  از شبکه آی‌فیلم پخش پخش می‌شود.

امشب قسمت دوم سریال «فوق لیسانسه‌ها»  از شبکه آی‌فیلم پخش پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، در دومین قسمت سریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت خواهید دید که دوست "حبیب" در مقابل یک زورگیر ایستادگی می‌کند، ولی حبیب به جای وی به عنوان فردی شجاع شهرت پیدا می‌کند و همه جا صحبت از رشادت اوست.

خلاصه داستان: حبیب، مسعود و مازیار تصمیم می‌گیرند ادامه تحصیل دهند و حالا آنها دانشجوی فوق لیسانس هستند و علاوه بر آن حبیب همچنان در پی یافتن همسر مناسب خود است. مادر حبیب فوت کرده‌، مازیار هم که شاگرد اول دانشگاه (نخبهٔ تاریخ) است در پی ازدواج با شادی و دور نگه داشتن پدرش از اعتیاد است؛ و البته مسعود قبلا با ترانه ازدواج کرده و نگران فرزندی است که قرار است به دنیا بیاید. عباس نقوی، پدر حبیب با مامان خانوم ازدواج می‌کند. نرگس، خواهر مسعود هم که اکنون با سینا ازدواج کرده‌ و...

امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، کاظم سیاحی، زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران، رویا میرعلمی، سیاوش چراغی‌پور، افشین سنگ‌چاپ، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، نیلوفر شهیدی و آتنه فقیه‌نصیری بازیگران سریال «فوق لیسانسه‌ها» هستند.

سریال «فوق لیسانسه‌‍‌ها» هر شب ساعت 22:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰6:۰۰ بامداد و ۱4:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر