پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2804
-
الف
+

جایگزین فصل دوم «لیسانسه‌ها» مشخص شد

آخرین قسمت فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» سه‌شنبه 12 اردیبهشت از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» سه‌شنبه 12 اردیبهشت از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، با پایان سریال «لیسانسه‌ها 2» به کارگردانی سروش صحت، مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» جایگزین آن می‌شود.

این سریال در ادامه فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» ساخته شده است و بازیگرانی چون هوتن شکیبا، امیر کاظمی و امیرحسین رستمی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان آمده است: حبیب، مسعود و مازیار تصمیم به ادامه تحصیل می‌گیرند و حالا دانشجوی فوق لیسانس هستند و علاوه بر آن حبیب همچنان در پی یافتن همسر مناسب خود است. مادر حبیب نیز فوت کرده‌است. مازیار، شاگرد اول دانشگاه در رشته تاریخ است و در پی اجرای طرحش برای کسب درآمد، ازدواج خود با شادی و دور نگه داشتن پدرش از اعتیاد است. آقای مهاجر نیز که همسر دوم خود را بر اثر تصادف از دست داده است، به دنبال ازدواج و گرفتن زن سوم است اما اختلافاتی با دخترش ترانه دارد. مسعود و ترانه که در اواخر فصل قبل ازدواج کردند بچه دار شده اند و مسعود به دنبال پایان نامه و گرفتن مدرک فوق لیسانس است و نگرانی هایی هم برای بچه اش و ترانه دارد. عباس نقوی و مامان خانم نیز عاشق یکدیگر می شوند اما حبیب و رحیم شدیدا با ازدواج این دو مخالف هستند. رحیم اعتیاد را ترک کرده اما همچنان مورد شک اعضای خانواده قرار دارد و از ناراحتی تصمیم به مصرف مواد مخدر می‌گیرد اما...

سریال «فوق لیسانسه‌ها» از چهارشنبه 13 اردیبهشت هر شب ساعت 22:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰6:۰۰ بامداد و ۱4:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر