پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
943
-
الف
+

«گیل‌دخت» برنده جایزه جشنواره «صبح»

مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» جایزه بهترین اثر نمایشی جشنواره رسانه‌ای صبح را دریافت کرد.

سریال «گیل‌دخت» جایزه بهترین اثر نمایشی جشنواره رسانه‌ای صبح را دریافت کرد.

به گزارش آی‌فیلم، جشنواره رسانه‌ای «صبح» جایزه بهترین اثر نمایشی را به سریال «گیل‌دخت» اهدا کرد. این سریال در حال پخش از شبکه آی‌فیلم فارسی است و جمعه شب‌ها روی آنتن می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی یکی از سریال‌های تولید شده در گروه فیلم و سریال معاونت برونمرزی رسانه ملی است که در ۶۰ قسمت درامی عاشقانه در دل تاریخ را به نمایش می‌گذارد. طراحی داستان و نگارش فیلمنامه برعهده مجید آسودگان بوده و تهیه‌کنندگی این سریال را محمدرضا شفیعی بر عهده داشته است.

«گیل‌دخت» حکایت "گلنار" و "اسماعیل" است که در میانه هیاهو و مهلکه شاهزاده‌های قاجار، تار و پود دل‌هایشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه عاشق و معشوقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و … .

میترا رفیع، محمود پاک‌نیت، پریوش نظریه، فریبا متخصص، شقایق فراهانی، محمد فیلی، سعید راد، رامتین خداپناهی، سعید چنگیزیان، ثریا قاسمی، حبیب دهقان‌نسب، فخرالدین صدیق‌شریف، یاسمن معاوی، رضا اکبرپور و امین میری در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

گفتنی است سریال «گیل‌دخت» جمعه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد (شنبه) خواهد بود.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
یوسف حسینی

باسلام و تشکر، بهترین سریال تاریخی هست که تا الان دیدم، ممنون بابت حسن انتخابتان