پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
36832
-
الف
+

یک سریال طنز جای «حکم رشد» را می‌گیرد

آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» چهارشنبه 17 اسفند از آی‌فیلم پخش می‌شود.

آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» چهارشنبه 17 اسفند از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. 

به گزارش آی‌فیلم، پس از پایان سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان، مجموعه تلویزیونی دلبر آهنی از پنجشنبه 18 اسفند روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

سریال «دلبر آهنی» محصول سال 1378 به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده است. این سریال اختلافات و رقابت‌های شديد و اغراق‌آميز دو باجناق را به نمايش درآورده، در عين حال می‌كوشد مفاهيم مفيد و آموزنده‌ای در مورد دلبستگی به اتومبيل و آثار آن در زندگی را به مخاطبان منتقل كند.

محمد کاسبی، رضا رویگری، اکرم محمدی، غلامحسین لطفی، ابراهیم آبادی، زنده‌یاد محمد ورشوچی و سعید پیردوست از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «دلبر آهنی» از پنجشنبه 18 اسفند، هر شب ساعت 20:00 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 04:00 و 12:00 روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر
محمد

ممنونم بخاطر پخش سریال نایاب « دلبر آهنی » این سریال تا به حال از آی فیلم پخش نشده بود . لطفا از این به بعد همیشه و هر روز دو یا سه سریال از سریال های قدیمی دهه هفتاد و هشتاد که نایاب هستند و تا امروز از آی فیلم پخش نشده اند را پخش کنید خیلی ممنون موفق باشید

کاربر مهمان

سلام خیلی دوست دارم فیلم حکم رشد ادامه داشته باشد تشکر

زهرا محمدپور از تهران

سلام لطفا در ماه رمضان سریال های خانه به دوش و متهم گریخت را پخش کنید ما منتظر این دو سریال طنز هستیم ممنون از شبکه خوبتون.

کاربر مهمان

ای کاش سریال نجلا رو پخش میکردین

حامد عسگری

سلام عرض میکنم خدمت عوامل شبکه ای فیلم. درخواست پخش سریال بی همگان رو برای ماه مبارک رمضان داشتم. لطفا سریال های خانوادگی و مذهبی رو در این ماه مبارک پخش کنید. باتشکر از شبکه خوبتون

کاربر مهمان

منم با حرف آقا محمد موافقم که سریال نایاب دهه هفتاد وهشتاد را پخش کنید مثل بازی پنهان و وکلای جوان وشب چراغ و سنگ وشیشه وبه او بگویی دوستش دارم برای ماه رمضان خواهشا باز دوباره سریالهای آقای عطاران مثل هرسال پخش نکنید خیلی تکراری سدند به جاش شب آفتابی وسنگین وآقای ساعتچی وکلا سریالهای قدیمی مربوط به ماه رمضان را که یا باز پخش تشدید یا کمتر باز پخش شدند را پخش کنید.

کاربر مهمان

یک چیز دیگه هم علاوه بر درخواست پخش سریال های قدیمی که تابه حال باز پخش نداشتند این هست که این سریالها در ساعت‌هایی لطفا پیششون کنید باسریال های غیر تکراری شبکه های اصلی تداخل زمانی وساعت پخش نداشته باشندیعن مثلا تاقبل هشت شب پهش بشند چون شبکه های اصلی از هشت شب به بعد سریال خای اصلیشون شروع میشه.

کاربر مهمان

لطفا سریال عروس ونوعروس وگوی دامون راهم پخش کنید.