پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1468
-
الف
+

فجر 41؛ برنامه سومین روز جشنواره فیلم فجر

در سومین روز جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های «پرونده باز است»، «سرهنگ ثریا» و «عطرآلود» اکران می‌شوند.

در سومین روز از چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، سه فیلم سینمایی «پرونده باز است»، «سرهنگ ثریا» و «عطرآلود» به نمایش درخواهند آمد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایلنا، در سانس اول سومین روز چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی در پردیس سینمایی ملت اکران خواهد شد.

پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، رها فریدونی، اعظم عرفانی، سام قریبیان، مه لقا باقری، جواد طوسی، پویا نجفی، مهبد جهان نوش، راشین ربی، محمد متین ستاری و یزدان عیدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کیومرث پوراحمد تجربه ساخت فیلم‌های سینمایی «اتوبوس شب»، «شب یلدا»، «گل یخ»، «خواهران غریب» و «کفش‌هایم کو؟» را در کارنامه خود دارد.

در دومین سانس روز سوم جشنواره، فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» اکران خواهد شد.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند لیلا عاج است که پیش‌تر او را به عنوان کارگردان تئاتر می‌شناختیم. جلیل شعبانی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و «سرهنگ ثریا» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

در خلاصه داستان آن آمده: «این راه با گریه باز نمیشه!»

ژاله صامتی بازیگر اصلی این فیلم سینمایی است.

در سومین سانس روز سوم جشنواره، فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری اکران خواهد شد.

مقدم‌دوست پیش‌تر تجربه کارگردانی فیلم‌ سینمایی «سر به مهر» را در کارنامه خود دارد و در واقع پس از هفت سال با این فیلم به جشنواره فیلم فجر برگشته است. «عطرآلود» محصول سازمان سینمایی سوره است.

در خلاصه داستان عطرآلود آمده است: فهم و درک فرصت کوتاه زندگی، علی را که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند؛ او در همین فرصت کوتاه باید تمام کارهای باقی‌مانده‌اش را به سرانجام برساند.

مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر