پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1482
-
الف
+

جشنواره «صبح»؛ فرصتی برای هنرمندان

ابراهیم علیبرزی دبیر جشنواره صبح، جزئیات و اهداف برگزاری این جشنواره را اعلام کرد.

 ابراهیم علیبرزی دبیر جشنواره صبح، جزئیات و اهداف برگزاری این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از جام جم آنلاین، ابراهیم علیبرزی شناساندن گروه بزرگی از برنامه‌سازان در معاونت برونمرزی رسانه ملی و همچنین فراهم ساختن زمینه تولید آثار هنری برای هنرمندان داخل و خارج از کشور را از اهداف برگزاری جشنواره صبح عنوان کرد.

علیبرزی در خصوص بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: جشنواره رسانه‌ای صبح دو بخش دارد که در بخش اول برنامه‌های تولیدی در داخل سازمان داوری شده و جوایزی به آنها ارائه می‌شود. بخش دوم هم توسط کمیته ایده‌های نو انجام می‌شود که درصدد هستیم آثار هنرمندان و برنامه‌سازان خارج از معاونت یا سازمان را داشته باشیم. البته نکته مهم این است که آثار نگاه فرامرزی داشته و برای مخاطب برونمرزی مناسب باشد.

وی در ادامه افزود: 3 کمیته رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی در کنار کمیته ایده‌های نو در این جشنواره فعالیت می‌کنند.

علیبرزی با اشاره به سرفصل‌های جشنواره عنوان کرد: موضوع در این جشنواره آزاد است و تنها این مساله اهمیت دارد که برنامه مناسب مخاطب فرامرزی باشد.

وی با اشاره به قالب‌های مختلف شامل نماهنگ، گرافیک، انیمیشن و ... به عنوان قالب‌های این جشنواره اظهار داشت: علاقه‌مندان می توانند تا 25 بهمن ماه آثار خود را ارسال کنند که داوری از هفته اول و دوم اسفند آغاز می‌شود و برگزیدگان در تاریخ 21 اسفند معرفی خواهند شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: شرکت در این جشنواره محدودیت زبانی ندارد.

گفتنی است تمامی اخبار و رخدادهای جشنواره صبح را در پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به نشانی sobhfestival.ir می‌توانید دنبال کنید.

ح پ / س م

نظر شما
ارسال نظر