پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6528
-
الف
+

جدول پخش جدید آی‌فیلم

چهار سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

چهار سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

به گزارش آی‌فیلم، چهار سریال «برادر جان»، «زیرخاکی3»، «مسافر» و «بانویی دیگر» به جدول پخش آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

برادر جان

سریال برادر جان، یک ملودرام خانوادگی و با مضمونی اجتماعی و مذهبی است. موضوع اصلی این سریال، حق الناس است.

علی نصیریان, حسن پورشیرازی, حسام منظور,  آفرین عبیسی,  سعید چنگیزیان, کامران تفتی, سجاد افشاریان,  نسیم ادبی, مارال فرجاد,  شیوا ابراهیمی,  محبوبه صادقی، لعیا زنگنه, جلیل فرجاد، ندا جبرائیلی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

 سریال «برادر جان» هر شب ساعت 20:00 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 04:00 و 12:00 فردا پخش می‌شود.

زیرخاکی 3

پس از پایان فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان، فصل سوم این مجموعه تحت عنوان «زیرخاکی 3» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

در این مجموعه تلویزیونی که یکی از آثار پربیننده جلیل سامان محسوب می‌شود، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «زیرخاکی 3» از شنبه 24 دی ماه هر شب راس ساعت 22 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در روز بعد ساعت 06:00 و 14:00 خواهد بود.

مسافر

داستان سریال مسافر از پشیمانی پیرمردی در بستر مرگ آغاز می‌شود! در بیست و پنج سال پیش مراسم عروسی دختر این پیرمرد بر اثر لجاجت او به هم می‌خورد. داماد دو سال بعد به زندان می‌افتد و عروس در هنگام وضع حملِ دخترش "افسانه"، فوت می‌کند. بعد از پیروزی انقلاب پدر افسانه از زندان آزاد می‌شود و قیومیت دخترش را به دست می‌آورد و برای همیشه او را از زندگی پدربزرگ خارج می‌کند و ... .

ابوالفضل پورعرب، آناهیتا نعمتی، دانیال حکیمی، آتش تقی‌پور، شادروان صدیقه کیانفر و ... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش سریال «مسافر» از دوشنبه 26 دی، هر روز ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 1:00 و 9:00 روز بعد خواهد بود.

بانویی دیگر

سریال بانویی دیگر از روز سه شنبه 27 دی هر روز ساعت 18:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات 02:00 بامداد و 10:00 روز بعد پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: "سعید درخشان" و همسرش "مهری صالحی"، زوج خوشبخت و روشنفکری هستند که در دفتر یک نشریه مدافع حقوق زنان، فعالیت می کنند. سعید درخشان ظاهرا تنها مرد نویسنده در این موسسه است و مهم ترین دلیل این امر آن است که او مدافع سرسخت حقوق زنان است و قصد دارد کتابی در این زمینه بنویسد...

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
شایان

سلام ممنون از سریال هاتون سریال کیمیا بزارید لطفااا

علیرضا سلطانی

سلام لطفا سریال پلیسی پخش کنید

کاربر مهمان

سلام لطفا سریال از کارگردان مهدی فخیم زاده پخش کنید

علیرضا دقا مرنه

سریال پلیسی فوق سری را پخش کنید با تشکر

شایری

ازتون درخواست دارم سریال فوق سری با بازی مهدی فخیم زاده زاده پخش کنید

رها

ممنون از برنامه هاتون لطفا سریال زیرآسمان شهر رو هم پخش کنید

کاربر مهمان

واقعا خیلی تکرار پخش می کتید

کاربر مهمان

سلام و خسته نباشید لطفا سریال چهارخونه، زیر آسمان شهر و ساختمان پزشکان را پخش کنید

کاربر مهمان

لطفا سریال زیر پای مادر را پخش کنین

کاربر مهمان

سلام لطفا سریال پایتخت رو پخش کنید. ممنون

کاربر مهمان

واقعا ممنون از پخش سریال برادر جان، لطفا سریال نجلا رو هم پخش کنید.

کیمیا

سلام و عرض خسته نباشید ، لطفا سریال خاطره انگیز غریبه را پخش کنید ، ممنون

کاربر مهمان

سلام لطفا لطفا لطفا سریال های پایتخت و کیمیا و فیلم های طنز اقای مدیری رو پخش کنید همچنین ممنون بابت سریال زیرخاکی و گیل دخت که خیلی عالی هستند ولی کاش گیل دخت هر شب بود

کاربر مهمان

سریال پایتخت فصل 1و7 سریال کیمیا فصل 1و110 سریال زیر پای مادر سریال کمدی خانه به دوش در لیست جدول پخش حتمان بگذارید

کاربر مهمان

لطفا به مناسبت نزدیک شدن به ایام دهه فجر سریال قدیمی شب چراغ را پخش کنید وهمچنین سریال بازی پنهان و وکلای جوان همچنین برای ایام نوروز سریال قصه های نوروزی و ورثه آقای نیکبخت.

کاربر مهمان

وهم‌وهمچنین سریال دلبر آهنی و همسفر وشب آفتابی وهمسفران ومثل آبی مثل دریا و عروس آزادی را هم برای ایام دهه فجر وسریال سنگ وشیشه و سریال قدیمی فاصله ودرکل سریالهایی که تا حالا از هیچ شبکه ای باز پخش نداشته راحتم پخش کنید همچنین سریالهای سیمای خانواده واینهاراممنون میشم اگر پخش کنید

کاربر مهمان

سریال های تکراری خیلی پخش میکنید ، لطفا سریال غریبه محصول سال ۱۳۷۹ را پخش کنید ممنون

لاله

سلام میشه سریال های طنز خاطره انگیز در پخش بگذارید مانند خانه به دوش، لیسانسه ها و به مناسبت دهه فجر سریال های روز های ابدی و معمای شاه رو در جدول قرار بدید

mahdi

با سلام لطفاً لطفاً لطفاً بچه مهندس پخش کنید.

کاربر مهمان

لطفاً جلال نزارید به نظر مخا طبانتان احترام بزارید

کاربر مهمان

سلام لطفا. سریال وضعیت سفید و پایتخت رو پخش کنید. ممنونم

ستاره یعقوبی

از شبکه آی فیلم خواهش میکنم حتما سریال های « غریبه » با نقش آفرینی عبدالرضا زهره کرمانی، راز شیوا ، جاده های سبز شمالی ، سایه سکوت ، وارث به کارگردانی کاظم بلوچی و نقش بر آب را پخش کنید. این سریال ها هیچ وقت از آی فیلم متاسفانه پخش نشده اند، لطفا پخش کنید.

حسین

وقت بخیر لطفا سریال بسیار جذاب غریبه به کارگردانی جواد اردکانی را پخش کنید.