پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2214
-
الف
+

پخش دو سریال جدید از آی‌فیلم

به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) دو سریال جدید روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) دو سریال جدید روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، با توقف پخش دو سریال طنز «پشت کوه‌های بلند» و «نقطه سر خط» به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، دو اپیزود جدید از مجموعه‌های نمایشی «شاید برای شما اتفاق بیفتد» و «قصه‌های تبیان» روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

شاید برای شما اتفاق بیفتد

اپیزود «حلوای نقد» قسمتی جدید از سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد»، است که امروز به عنوان جایگزین سریال پشت کوه های بلند، روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود. 

این اپیزود درباره چشم و هم‌چشمی و طمع پسر جوانی به نام امید است که به خاطر زیاده‌خواهی‌هایش زندگی خودش را آتش می‌کشد و دست به کاری می‌زند که باعث از بین رفتن تمام سرمایه، آبرو و همسرش می‌شود.

سریال تلویزیونی «شاید برای شما اتفاق بیفتد» امروز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۹:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

قصه‌های تبیان

«بوی زعفران» عنوان یکی دیگر از اپیزودهای سریال «قصه‌های تبیان» است، سریالی که جایگزین مجموعه طنز تلویزیونی «نقطه سر خط» شده و قرار است امشب از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش شود. 

این سریال درباره حسادت و کینه مردی به نام سلیمان است که توقع‌های بی‌جایش باعث کدورت و به هم خوردن رفاقتی چندین ساله می‌شود...

این سریال امشب ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ صبح روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر