پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6638
-
الف
+

اسماعیل سریال «گیل‌دخت» را بهتر بشناسید

به بهانه پخش سریال «گیل‌دخت» به بررسی کارنامه هنری بازیگر نقش "اسماعیل" در این سریال پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «گیل‌دخت» به بررسی کارنامه هنری "رضا اکبرپور" بازیگر نقش "اسماعیل" در این سریال پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، رضا اکبرپور یکی از چند بازیگر اصلی سریال «گیل‌دخت» در نقش "اسماعیل" است، نقشی که وابسته به شخصیت اصلی سریال یعنی "گلنار" است.

اکبرپور متولد دوازدهم آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است، او کارشناس ارشد علوم سیاسی است و علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد و یکی از کارهای مهم او در عرصه هنر، کارگردانی تئاتر است. 

این بازیگر در کارنامه هنری خود ایفای نقش در سریال «حوالی پاییز» را ثبت کرده است، سریالی که می‌توان حضور در آن را دروازه وارد شدن اکبرپور به عرصه تلویزیون دانست. 

او پس از بازی در سریال «حوالی پاییز»، در سریال «گیل‌دخت» ظاهر شد و به نظر می‌رسد که این سریال یکی از آثار موفق و درخشان او در کارنامه حرفه‌ای و هنریش محسوب شود.

سریال «گیل‌دخت» توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده است و داستانی عاشقانه، تاریخی و درام را روایت می‌کند.

داستان گیل‌دخت در زمان قاجار روی می دهد. این سریال به کسانی که در دربار مظفرالدین شاه هستند، می‌پردازد که قصد دارند شاه را ترور کنند. رضا اکبرپور در این سریال در نقش اسماعیل بازی کرده است.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به محمود پاک‌نیت، پریوش نظریه، فریبا متخصص، رامتین خداپناهی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، ثریا قاسمی، سعید راد، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، میترا رفیع، یاسمن معاوی، محمد فیلی، رضا اکبرپور و امین میری اشاره کرد. 

براساس این گزارش، سریال «گیل‌دخت» هر هفته پنجشنبه و جمعه‌ ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر