پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1367
-
الف
+

«پشت کوه‌های بلند» ادامه «روزی روزگاری» است

بازیگر «پشت کوه‌های بلند» آن را ادامه‌ی «روزی روزگاری» می‌داند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پشت کوه‌های بلند» در گفت‌وگو با شبکه آی‌فیلم از همکاری‌اش با امرالله احمدجو گفت. 

به گزارش آی‌فیلم، محمد فیلی از جمله بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان است که با بازی در سریال «روزی روزگاری» به کارگردانی امرالله احمدجو در بین مردم شناخته شد. به گفته خودش، او بعد از همکاری با احمدجو در سریال «روزی روزگاری» در چند مجموعه تلویزیونی دیگر از جمله «تفنگ سرپر» نیز با این کارگردان نام‌آشنای تلویزیون همکاری داشت، که مجموعه نمایشی «پشت کوه‌های بلند» یکی از آن‌هاست. 

به گفته محمد فیلی، سریال «پشت کوه‌های بلند» در ادامه سریال «روزی روزگاری» اما با ساختاری جدید ساخته شده است، در آن‌جا "حسام بیگ" شاه بود و الان همان شخصیت با نام "سامشاه" در سریال «پشت کوه‌های بلند» حاضر شده است. 

مجموعه تلویزیونی «پشت کوه‌های بلند» به کارگردانی امرالله احمدجو، روایتگر داستان "سامشاه" است که به همراه خدم و حشم خویش در نزدیکی اصفهان و در کنار زاینده‌رود اردو زده و در انتظار به پیشواز آمدن حاکم اصفهان است. این در حالی است که حاکم اصفهان با کمک پیشکارش، نقشه کشیده‌ است تا پادشاهی را از آن خود کند!

محمود پاک‌نیت، حسن اکلیلی، مهوش صبرکن، محمد فیلی و انوشیروان ارجمند از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 سریال تلویزیونی «پشت کوه‌های بلند» هر روز ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات 01:00 بامداد و 09:00 روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر