پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1988
-
الف
+

بازیگر نقش "رُزی" را بیشتر بشناسید

به بهانه پخش سریال «سرجوخه» به بررسی کارنامه هنری نیلوفر کوخانی بازیگر این سریال پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «سرجوخه»از شبکه آی‌فیلم به بررسی کارنامه هنری نیلوفر کوخانی بازیگر نقش "رُزی" در این سریال پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، نیلوفر کوخانی، بازیگر جوان مجموعه تلویزیونی «سرجوخه»، کسی است که استعداد بازیگری خودش را در کلاس‌های آموزشی فریدون جیرانی پرورش داد و پس از آن حضوری کمرنگ در فصل دوم سریال ستایش داشت. 

کوخانی اما به صورت جدی برای اولین بار در سریال «چرخ‌فلک» مقابل دوربین رفت، هر چند که در آن سریال هم نقشی کوتاه داشت، اما کم‌کم توانایی خودش را در قاب تلویزیون محک زد و بعد از مدتی در چند سریال در ژانر امنیتی و پلیسی به صورت مستمر جزء بازیگران اصلی حضور یافت. 

«ترور خاموش»، «خانه امن» و «سرجوخه» از جمله سریال‌های شاخص این بازیگر جوان است. البته کوخانی اخیرا در مجموعه درام عاشقانه "هم‌بازی" نیز به ایفای نقش پرداخت و نقشی متفاوت‌تر از آن‌چه تا امروز ایفا کرده بود را به نمایش گذاشت. 

گفتنی است، نیلوفر کوخانی در سریال «سرجوخه» نقش "رُزی" را ایفا می‌کند، دختری که به واسطه استعدادی که در هک کردن سیستم‌های امنیتی دارد، با گروه "کیان" کار می‌کند و قصد دارد پول هنگفتی به جیب بزند. 

سریال سرجوخه:

«سرجوخه» سریالی در ژانر اجتماعی است که به روایت دو قصه موازی از دو طبقه اجتماعی متفاوت با سوژه قرار دادن زندگی دو شخصیت به نام های غلامرضا و  کیان می پردازد. این دو از دو طبقه اجتماعی متفاوت انگیزه ها و دغدغه‌های متفاوتی دارند. هر دوی آنها در مسیر رسیدن به عشق خود با موانع و چالش های گوناگونی روبه رو می شوند که داستان را می سازد.

سریال «سرجوخه» هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر