پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2396
-
الف
+

جایگزین «هوش سیاه» از راه می‌رسد

پخش سریال پلیسی «هوش سیاه» از شبکه آی‌فیلم این هفته به اتمام می‌رسد.

پخش سریال پلیسی «هوش سیاه» به کارگردانی مسعود آب‌پرور این هفته به اتمام می‌رسد.

به گزارش آی‌فیلم، با نزدیک شدن به شب‌های پایانی پخش مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه»، یک سریال پلیسی_ معمایی دیگر با عنوان «سرجوخه» بزودی جایگزین آن خواهد شد و روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی خواهد رفت. 

سریال «سرجوخه» به کارگردانی "احمد معظمی" و نویسندگی "حسین امیرجهانی" تولید شده و اولین بار در سال 1400 از شبکه سه سیما پخش شد. 

این سریال پس از مجموعه پلیسی «خانه امن» به تهیه‌کنندگی "ابوالفضل صفری" در سال‌های 1399 و 1400 تولید شده و به زندگی دو شخصیت "غلامرضا" و "کیان" که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و دغدغه‌های متفاوت هستند، می‌پردازد. غلامرضا و کیان هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

سامان صفاری در نقش کیان، حمیدرضا محمدی در نقش غلامرضا، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «سرجوخه» از شنبه 16 مهرماه، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

حالم بهم خورد🤣🤣🤣