پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2219
-
الف
+

تام هنکس برای دومین بار دست به قلم می‌برد

تام هنکس بازیگر سرشناس درباره اولین رمان خود توضیحاتی ارائه کرد.

تام هنکس بازیگر سرشناس سینمای آمریکا درباره اولین رمان خود توضیحاتی ارائه کرد. 

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مهر، تام هنکس پس از ۳ دهه حضور در سینمای آمریکا می‌گوید در کارنامه‌اش فقط ۴ فیلم دارد که شایسته این هستند که «واقعاً خوب» نامیده شوند. 

بازیگر برنده اسکار که در ژانرهای مختلف و در نقش‌هایی از «فارست گامپ» تا «الویس» ظاهر شده است اعلام کرد رمان آینده‌اش با عنوان «ساخت یک شاهکار سینمایی دیگر» ۹ می ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. داستان این رمان درباره ساخت یک فیلم ابرقهرمانی چندمیلیون دلاری است که بر اساس یک کمیک بوک ساخته می شود. 

هنکس گفت: کسی نمی‌داند یک فیلم چگونه ساخته می‌شود؛ گرچه همه فکر می‌کنند می‌دانند. من فیلم‌های زیادی دارم که فکر می‌کنم از میان آنها فقط ۴ عنوان واقعاً شایسته اند «خوب» توصیف شوند و هنوز از اینکه چطور فیلم ساخته می‌شود متعجب هستم. از جرقه‌های اولین ایده‌ها تا رسیدن تصویر روی پرده نقره‌ای در کل یک فرایند معجزه‌وار رخ می‌دهد.

پنگوئن رندوم هاوس که ناشر رمان جدید تام هنکس است اعلام کرد این رمان به نوعی بازتاب دهنده تغییری است که پس از جنگ جهانی دوم در آمریکا و فرهنگ آن ایجاد شد.

به گفته هنکس، هر شخصیت این کتاب کاری را انجام می‌دهد که خود وی هنگام ساخت یکی از فیلم‌هایش تجربه کرده و در عین حال به کشف فلسفه آن یا درسی مهم رسیده است. داستان فیلم از سال ۱۹۴۷ با بازگشت یک سرباز از جنگ شروع می‌شود و برادرزاده وی پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد عموی از جنگ بازگشته‌اش را در قالب قهرمان جنگ جهانی دوم در یک کمیک بوک تصویر کند. بعدها در دوره معاصر کسی این کتاب را کشف می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا برمبنای آن یک فیلم ابرقهرمانی بسازد.

این کتاب دومین تجربه نویسندگی تام هنکس است و وی قبلاً یک مجموعه داستان کوتاه منتشر کرده بود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر