پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2023
-
الف
+

با دو فیلم روز جهان آشنا شوید

با دو فیلم این روزهای گیشه آمریکا یعنی «دعوت» و «هیولا» آشنا شوید.

در این گزارش، دو فیلم این روزهای گیشه آمریکا یعنی «دعوت» و «هیولا» را معرفی می‌کنیم. 

به گزارش آی‌فیلم به نقل از صبا، «دعوت» The Invitation نام فیلم فراطبیعی آمریکایی در ژانر ترسناک محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی جسیکا تامپسون و نویسندگی مشترک تامپسون و بلیر باتلر است. این فیلم که از حضور بازیگرانی چون ناتالی امانوئل و توماس دوهرتی بهره می برد با الهام گرفتن از داستان دراکولای برام استوکر ساخته شده است.

«دعوت» قصه یک دختر جوان است که بعد از مرگ مادرش، برای اولین بار خانواده خود را صرفا برای این که رازهای تیره و تار پشت آنها را کشف کند، ملاقات می کند.

این فیلم ۱۰۴ دقیقه ای که امتیاز پخش آن در اختیار کمپانی سونی است با بودجه ۱۰ میلیون دلار ساخته شده که تاکنون ۷ میلیون دلار از این رقم را برگردانده است. «دعوت» در این هفته در حالی نخستین آخر هفته اکران خود را تجربه کرد که توانست با همین میزان فروش صدرنشین گیشه کم رونق آمریکای شمالی شود.

«دعوت» از ۲۷ منتقدی که فیلم را دیده بودند در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز نازل ۲۶ درصد را کسب کرده است. منتقدی این فیلم را بدون ترس و بدون تعلیق خواند. منتقد دیگری نیز فیلم را خسته کننده نامید.

«دعوت» از روز ۲۶ آگوست اکران شده است.

«هیولا» Beast نام فیلم مهیج مربوط به بقا به کارگردانی بالتاسار کورماکور است که براساس داستان جیم پریماک سالیوان با حضور بازیگری چون ادریس البا ساخته شده است.

این فیلم داستان مردی را روایت می کند که به تازگی همسرش را به علت بیماری سرطان از دست داده است، این مرد به آفریقای جنوبی برمی گردد، جایی که برای اولین بار با همسرش ملاقات کرده بود. او در یک سفر برنامه‌ریزی شده طولانی، به همراه دو دخترش، به یک منطقه حفاظت شده که توسط یک دوست قدیمی خانوادگی و زیست‌شناس حیات وحش اداره می‌شود، می‌رود.

«هیولا» با بودجه ۳۶ میلیون دلار ساخته شده است و تاکنون ۳۶ میلیون دلار هم فروش داشته است.

از ۱۶۵ منتقدی که این فیلم را تماشا کرده اند، «هیولا» امتیاز ۶۸ درصد را دریافت کرده است.

منتقدی از فیلمبرداری بسیار تمجید کرد و نوشت: کار دوربین در این فیلم واقعا زیبا است و سبک آن به خوبی با فیلم مطابقت دارد. منتقد دیگری نیز فیلم را یک تریلر کارآمد خواند که به خوبی به مرحله اجرا رسیده است.

«هیولا» از روز ۱۹ آگوست به صورت گسترده در سینماها اکران شده است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر