پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2215
-
الف
+

آخر هفته با کودکان خود به سینما بروید

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را به تماشای فیلم، سریال یا خواندن یک کتاب خوب اختصاص دهید.

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را به تماشای فیلم، سریال یا خواندن یک کتاب خوب اختصاص دهید. 

به گزارش آی‌فیلم، تعطیلات آخر هفته همیشه فرصت مناسبی برای رسیدگی به کارهای نیمه‌تمام هفته، یا زمانی برای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان است. البته برخی‌ افراد هم این زمان را به خواندن کتاب یا گالری گردی سپری می‌کنند.

به همین منظور در بسته فرهنگی امروز به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را  از مسائل روزمره فارغ کند.

پیشنهاد سینمایی

اگر شما هم به تماشای فیلم در سینما علاقه‌مندید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که تماشای فیلم سینمایی «پسر دلفینی» به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش را از دست ندهید. این انیمیشن سینمایی محصول سال 1401است و تهیه‌کنندگی آن را محمدامین همدانی برعهده دارد. 

خلاصه فیلم: پسری که مادرش را در سانحه‌ای از دست داده و توسط دلفین‌ها بزرگ شده است در آستانه‌ی نوجوانی متوجه می‌شود به دریا تعلق ندارد و سفری را برای پیدا کردن مادرش آغار می‌کند. در این سفر ناخدا و همسرش به همراه تمام بندرنشینان به پسر دلفینی کمک می‌کنند.

پیشنهاد تئاتری

همچنین اگر جزء تماشاگران ثابت هنرهای نمایشی «تئاتر» هستید، ما به شما تماشای نمایش «دیروز امروز فردا» به کارگردانی پویا پورهمدانی را پیشنهاد می‌کنیم. این اثر نمایشی روایتی از ظلم و ستم در ادوار مختلف و مکافات عمل است که به صورت پرفورمنس، مونولوگ و دیالوگ به تصویر کشیده شده است و از ۹ تا ۲۵ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه مهر به نشانی خیابان حافظ نبش خیابان سمیه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی پنجشنبه 10 شهریور، ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز جمعه روی آنتن خواهد رفت.

این فیلم درباره گیتا مادر متین است که به او دلبستگی زیادی دارد. پس از حادثه‌ای که برای متین پیش می‌آید، گیتا تلاش می‌کند تا با این موضوع کنار بیاید، اما با گذر زمان متوجه واقعیت‌های جدیدی می‌شود و ...

پیشنهاد کتاب

کتاب «خشمآبه»، شامل بیست روایت مردمی از تنش آبی در غیزانیه خوزستان به‌همراه گزارشی از این بحران، به‌تازگی توسط مؤسسه هنری‌رسانه‌ای سلوک و انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

فردین آریش، نویسنده و روزنامه‌نگار و مدرس نویسندگی است که پیش از این کتاب «طوفان آمد و ما را با خود برد» از او منتشر شده است.

پیشنهاد نمایشگاه

گالری آرتیبیشن از روز جمعه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱، دوازدهمین دوره‌ نمایشگاه «کلکسیونر» را با نمایش آثاری از هنرمندان معاصر ایران برگزار خواهد کرد.

گالری آرتیبیشن نخستین بار نمایش آثار «کلکسیونر» را در سال ۱۳۹۷ با نگاه به اهمیت و اثرگذاری فرهنگ مجموعه‌داری و توجه به اقتصاد هنر راه‌اندازی کرد. این نمایشگاه هر بار با اتخاذ یک رویکرد متمایز از دوره قبلی برگزار شده است و این بار آثاری از هنرمندان شاخص معاصر ایران عرضه می‌شود. در دومین دوره‌ از «کلکسیونر معاصر» آثاری دیگر از هنرمندان معاصر به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر