پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3559
-
الف
+

تاریخ و ساعت پخش مختارنامه مشخص شد

تاریخ آغاز و ساعت پخش سریال تاریخی_مذهبی مختارنامه مشخص شد.

تاریخ آغاز و ساعت پخش سریال تاریخی_مذهبی «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم مشخص شد.

به گزارش آی‌فیلم، با نزدیک شدن ماه های محرم و صفر و درخواست مخاطبان برای پخش مجموعه تلویزیونی تاریخی-مذهبی «مختارنامه» این سریال از دوم مرداد ماه جایگزین سریال «ستایش» شده و روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی خواهد رفت.

این سریال به کارگردانی "داوود میرباقری" ساخته شده و قرار است هر شب به صورت دو قسمتی از ساعت 22:00 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش شود.

سریال «مختارنامه» روایت "مختار ثقفی" است که از جنگ و جهاد کناره گرفته و در گندمزارهای پربار مدائن به زراعت مشغول می‌شود تا آنکه دوست جنگجو و ایرانی‌اش "کیان"، به ملاقات او آمده و برایش از غم و غربت امام حسن مجتبی (ع) می‌گوید؛ امامی که سرداران دور و نزدیکش او را تنها گذارده و به بهای زر و زیور معاویه، خیانت پیشه کرده‌اند. با ادامه یافتن ظلم‌های معاویه و بی‌وفایی مردم به اهل‌بیت (ع)، واقعه عاشورا رخ می‌دهد و مختار به خونخواهی سید و سالار شهیدان قیام می‌کند.

در این سریال بازیگرانی چون فریبرز عرب‌نیا، رضا کیانیان، مهدی فخیم‌زاده، فرهاد اصلانی، رضا رویگری، ماه‌چهره خلیلی، فریبا کوثری و نسرین مقانلو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «مختارنامه» از 2 مرداد ماه، هر روز ساعت 22:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و تکرار آن در ساعت‌های 06:۰۰ و 14:۰۰ روز بعد پخش می‌شود. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر
رضا کرمی

سلام. لطفا به جای سریال مختارنامه سریال لحظه گرگ و میش را پخش کنید. با تشکر

حسام

خیلی ممنون بابت پخش سریال مختارنامه

ستایش سیجاوندی

خیلی ممنونم که سریال مختارنامه را در جدول پخش قرار دادید، من این سریال را خیلی دوست دارم چون خیلی خوش ساخت است و تکراری نمی شود.

نرگس ولی پور

خیلی خیلی خیلی خوشحالم که سریال مختارنامه رو در لیست پخش قرار دادید... ,واقعا این سریال بی نظیره، هزار بار هم ببینم باز سیر نمی شم، فقط خواهش می کنم کامل پخش کنید، چون دفعه پیش که پخش کردید، یه قسمت هاییش رو حذف کرده بودید🙏

کاربر مهمان

با سلام خدمت شما، خیلی ممنونم که سریال پر محتوای مختارنامه رو انتخاب کردین که مناسب این ایام هستش، هزار بار هم ببینیم باز تکراری نمیشه ...اجرتون با امام حسین

حسین نجیبی

بابت پخش سریال زیبای مختارنامه نهایت تشکر را دارم، لطفا سریال شب دهم و نفس گرم را نیز هم پخش کنید، سپاس

امیرسام غلامی

سلام به شبکه آی فیلم عزیزبسیار از شما ممنونم بابت پخش سریال زیبای "مختارنامه"، این سریال واقعا زیبا و دوست داشتنی است.ممنون

دشتی

خیلی ممنون ازپخش فیلم مختار نامه خیلی سریال خوبی هست وممنون از اقای افشاری که سه شنبه شبا مارو خوشحال میکنن خسته نباشین