پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2449
-
الف
+

پاسخ کارگردان «مامور بدرقه» به استقبال مردم از سریال‌های طنز

در این گزارش بخشی از صحبت‌های کارگردان سریال «مامور بدرقه» درباره استقبال مردم از سریال‌های طنز را می‌خوانید.

در این گزارش بخشی از صحبت‌های کارگردان سریال «مامور بدرقه» درباره استقبال مردم از سریال‌های طنز را می‌خوانید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، سعید سلطانی، کارگردان سریال طنز «مأمور بدرقه»، مهم‌ترین پیام این سریال را حس وظیفه‌شناسی دانست و گفت: فیلم‌ها و برنامه‌های طنز در شکل ساختاری خود به جذابیت و ارتباط با مخاطب اهمیت بسیاری داده و سریع و راحت می‌تواند در انتقال پیام عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: انتقال مفاهیمی ساده همچون وفاداری، اعتقاد و عشق به انسان‌های دیگر، نوعدوستی نسبت به همه افراد بشر در قالب نمایش بسیار آسان‌تر، عمیق‌تر و تاثیرگذارتر از سایر اشکال هنر است.

سلطانی یادآور شد: به اعتقاد من، نمایش‌های سرگرم‌کننده صدمه‌ای به روحیه و بدنه اصلی جامعه نمی‌زند و با زبان سرگرم‌کننده و طنزآمیز خود مفاهیم تازه و مهمی را در بردارد.

این کارگردان تلویزیون، با اشاره به فیلم «لیلی با من است» که دارای درونمایه‌هایی از طنز است، گفت: این فیلم برغم طنز بودن، حاوی مسایل معنوی برای مخاطب است.

او اظهار داشت: اهمیت این فیلم در تازگی و زاویه جذاب و جدید آن بود که در حقیقت این فیلم یک نقطه عطف بشمار می رود، چرا که از منظری وارد شد که کسی تا آن زمان کار نکرده بود و به راحتی توانست با مخاطبان خود رابطه برقرار کند.

وی تصریح کرد: یکی از خاصیت‌های مهم آثار نمایشی، این است که با هر زبانی و برای تمام مخاطبان بیان می‌شود و با مضمون معناگرا کار خود را انجام داده و با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند.

کارگردان سریال طنز مامور بدرقه گفت: این فیلم، بیان واقعیت‌ها و اتفاقاتی است که در زندگی هر فردی ممکن است رخ دهد و انسان با نوع انتخاب و نگرش خاص خود می‌تواند مسیر زندگی و سرنوشتش را تغییر دهد.

سلطانی افزود: در این سریال، مفاهیمی همچون خودشناسی، خودیابی، رسیدن به خداشناسی و پرهیز از گناه در تمام شرایط زندگی، بصورت برجسته‌ای آمده است.

وی تصریح کرد: کسی که دارای اعتقاد محکم و شکل‌گرفته است، با انتخاب درست خود، در حقیقت پیام ساده‌زیستی و سلامت روح انسان را در قالب خداشناسی بیان می‌کند.

کارگردان سریال «مامور بدرقه» از نشان دادن رفاقت، دوستی، برادری، عشق و سلامتی یک فرد به عنوان مامور قانون در این سریال سخن گفت و تصریح کرد: این نشان از اعتقاد محکم «مامور بدرقه» به نفس قانون است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/م گ

نظر شما
ارسال نظر