پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2324
-
الف
+

با مهمترین رویدادهای هنری روز همراه شوید

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته کشورمان خواهیم انداخت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته کشورمان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به رویدادها و اخبار منتشر شده فرهنگی هنری در ۲۴ ساعت گذشته، در این گزارش بخشی از مهمترین این اخبار از جمله فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی تا ساخت سریالی طنز به کارگردانی یوسف صیادی را مرور خواهیم کرد.

یوسف صیادی برای شادی مردم دست به کار شد

یوسف صیادی بازیگر تلویزیون به تازگی از ساخت سریالی طنز به کارگردانی خودش خبر داد و گفت: مردم کشورمان در این برهه، نیاز بسیار زیادی به برنامه‌های طنز و شاد دارند، از این رو مدتی است که در تدارک یک سریال طنز برای تلویزیون هستیم که خودم آن ‌را کارگردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: حدود چهار الی پنج ماهی است که مشغول مراحل پیش تولید سریالی طنز هستیم و امیدوارم شرایط ساخت آن به‌زودی فراهم شود تا مردم ببینند و خوششان بیاید.

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: قرار نیست خودم در این سریال نقشی داشته باشم و فقط کارگردانی آن را برعهده دارم.


رقابت 28 فیلمساز زن در هشتمین جشنواره فیلم شهر

در بخش فیلم‌های «بلند سینمایی» دو نفر، در بخش «فیلم داستانی کوتاه» هشت نفر، در بخش «محله» ۶ نفر، در بخش «مستند بلند» دو نفر و در بخش «پویانمایی» ۱۰ فیلمساز زن در این جشنواره حضور  دارند.

در بخش فیلم‌های «بلند سینمایی» منیر قیدی با فیلم سینمایی «دسته دختران» و مریم بحرالعلومی با فیلم سینمایی «شهربانو» و در بخش «فیلم داستانی کوتاه»، نفیسه زارع با فیلم کوتاه «باغ وحش»، لیلا اخباری با «عوارض جانبی»، رعنا واعظی با «بشقاب»، شادی کرم‌رودی با «هرگز، گاهی، همیشه»، نازنین چیت‌ساز با «پرتاب ناگهانی یک فیل»، شروینه دیدنده با «لِبِر-کروموزوم ۱۷»، ایلناز خیرخواه با «کمپانی» و مریم اسمی‌خانی با «وضعیت اورژانسی» در این جشنواره حضور دارند. 

همچنین در بخش «پویانمایی» فاطمه غروی‌منجیلی با «دست و تخم مرغ»، آزاده نیکبر با «استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی»، سلمی افکاری با «مصرف بی‌رویه کار خیلی بدیه»، شیدخت دژم شهابی با «خوردم،خوردی...»، الیکا مهران‌پور با «بزرگترین ماجرای گلی»، شیوا ممتحن با «بحران» و «فرفره»، فهیمه قبادی با «آی‌دی»، مونا عبداله‌شاهی با «آتش سرخ»، محبوبه کلایی با «دیوار چهارم» و فرزانه قبادی با «یاماها» و در بخش «محله» آنیتا خسروی‌فر با «زیر عقربه‌ها»، عطیه سادات حجتی با «شانه به شانه»، مینا محمدیان‌فر با «آوای دیوارهای شهر»، ستاره سرداری با «رسیدن»، حانیه رخشنده با «رهگذر»، الهام آقالری با «سکوت بچه‌ها» در این جشنواره به رقابت می‌پردازند و در بخش «مستند بلند» نیز لیلا فولادوند با «شهر زنده» و مریم الهامیان با «امید شهر خسته» به  این جشنواره حضور راه یافته‌اند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی ۲۷ تا ۳۱ تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.


 

فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 

فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد و طبق زمان بندی انجام شده ثبت نام بخش بین الملل از ۱۵ شهریور ماه و بخش ملی از اول آبان ماه آغاز می‌شود و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

فراخوان چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در دو بخش ملی و بین‌المللی به شرح ذیل است:

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده سینمای ایران و جهان در دو بخش ملی و بین‌الملل، ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ص گ

نظر شما
ارسال نظر