پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2489
-
الف
+

پیشنهاد فرهنگی؛ از تماشای «بدون قرار قبلی»، تا «آدم برفی» در شبکه آی‌فیلم

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای تماشای فیلم، سریال یا خواندن یک کتاب خوب بگذرانید.

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای تماشای فیلم، سریال یا خواندن یک کتاب خوب بگذرانید.

به گزارش آی‌فیلم، تعطیلات آخر همیشه فرصت مناسبی برای رسیدن به کارهای نیمه‌تمام هفته، یا زمانی برای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان است. البته برخی‌ افراد هم این زمان را به خواندن کتاب یا گالری گردی سپری می‌کنند.

به همین منظور در بسته فرهنگی امروز به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را  از مسائل روزمره فارغ کند.

پیشنهاد سینمایی

اگر شما هم به تماشای فیلم در سینما علاقه‌مندید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که تماشای فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی را از دست ندهید.

 این فیلم در چهلمین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر نیز حضور داشت و در 6 بخش کاندید دریافت سیمرغ شد که در نهایت در دو بخش بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه‌ملی موفق به کسب سیمرغ بلورین شد.

خلاصه فیلم: یاسمین زمانی‌که شش ساله بود به آلمان (برلین) مهاجرت کرد و حالا با مرگ پدرش ناچار است پس از سی سال به ایران بازگردد...

پیشنهاد تئاتری

همچنین اگر جزء تماشاگران ثابت هنرهای نمایشی «تئاتر» هستید، ما به شما نمایش «ادواردو» به کارگردانی ابوالفضل عرب را پیشنهاد می‌کنیم. این اثر نمایشی برگرفته از داستان زندگی ادواردو آنیلی است، که در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم سینمایی «آدم برفی» به کارگردانی و نویسندگی داوود میرباقری را هم می‌توانید پنجشنبه شب ساعت 22:00 از شبکه آی‌فیلم فارسی تماشا کنید و آخرین ساعات شب را در کنار خانواده به تماشای این فیلم بگذارنید.

اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، داریوش ارجمند، پرویز پرستویی و زنده‌یاد سیروس گرجستانی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیشنهاد کتاب

برای دوستداران کتاب و کتابخوانی نیز کتاب «خانم! فردا کوچ است» اثری از پژوهش‌های رسول جعفریان و کیانوش کیانی را به شما معرفی می‌کنیم. این کتاب، یکی از دو سفرنامه‌ی سکینه سلطان ملقب به وقارالدوله است، این اثر بازگوی خاطرات وقارالدوله در سفر به عتبات و مکه است که اطلاعات خوبی را درباره جامعه آن زمان ایران ارائه می کند، این بار مخاطب به جای اینکه تاریخ را از زاویه دید یک نویسنده مرد ببیند، دل به گفته‌های یکی از معدود زنان نویسنده در این دوران می‌سپارد و این بار جامعه دوران قاجار را از دریچه‌ای جدید و نو می‌خواند و می‌بیند.

پیشنهاد نمایشگاه

نمایشگاه عکس "صبا سرور" با عنوان «بی‌سر و بی‌صدا» در گالری «پاییز» خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل ۲۶ قطعه‌عکس اجتماعی است که سرور طی دو سال عکاسی کرده است.

نمایشگاه «بی‌سر و بی‌صدا» از ۱۰ تا ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ (به‌جز روزهای شنبه) در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر