پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2118
-
الف
+

بازیگر نقش "صحرا" در «بازی نقاب‌ها» کیست؟

صحبت‌های "مهسا هاشمی" بازیگر سریال «بازی نقاب‌ها» را در گزارش زیر می‌خوانید.

صحبت‌های "مهسا هاشمی" بازیگر سریال «بازی نقاب‌ها» را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از پانا، «بازی نقاب‌ها» نام سریالیست که داستان دو طایفه از دیار ترکمن صحرا را به تصویر می‌کشد. دو خانواده که از پس درگیری و دشمنی و خون‌ریزی چندساله تصمیم به صلح و آشتی می‌گیرند و پیوند ازدواج دو جوان از این دو طایفه نقطه «خون‌بس» بر خط طولانی این نزاع می‌شود.

مهسا هاشمی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران، که نقش «صحرا» عروس این خون‌بس را ایفا می‌کند، متولد 1377 تهران است که پیش‌ از این در سریال‌های «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی، «وضعیت سفید» از حمید نعمت‌الله، «گمشده» از راما قویدل و فیلم سینمایی «خیابان بیست و چهارم» از سعید اسدی حضور داشته است.

صحرای «بازی نقاب‌ها» درباره جذابیت‌های این نقش که انگیزه او برای انتخاب کار شد می‌گوید: وقتی فهمیدم قصه درباره ترکمن‌هاست، توجه‌ام جلب شد. واقعیت این بود که چیز زیادی درباره ترکمن‌ها نمی‌دانستم. با مطالعه فیلمنامه دیدم قرار است نقش دختری 19-20 ساله را ایفا کنم که شخصیت مهمی در این مجموعه 40 قسمتی است و خوشحال شدم.

وی درباره جذابیت‌های شخصیت "صحرا" گفت: صحرا دختری است که به خاطر برادرش پا روی احساسات خود می‌گذارد و ازخودگذشتگی می‌کند تا این خون‌بس برقرار شود. طی این 40 قسمت، اتفاقاتی می‌افتد که شخصیت صحرا را پخته می‌کند و او را به بلوغ فکری می‌رساند و تماشاگر روند این تحول را طی این مدت می‌بیند. طی سالیان سال بین دو قبیله درگیری‌هایی ایجاد شده که گره این درگیری به دست یک دختر 20 ساله و یک پسر جوان گشوده خواهد شد و زنجیره این حوادث درامی را شکل می‌دهد که تک‌تک شخصیت‌های داستان را جذابیت‌ می‌بخشد که شخصیت صحرا هم یکی از مهم‌ترین آنهاست.

هاشمی درباره گریم صحرا بیان کرد: نقش صحرا سه گریم متفاوت در این سریال دارد؛ گریم قبل از ازدواج، گریم روز عروسی و گریم بعد از ازدواج. خانم خسروی طراح گریم سریال برای هر یک از سه مرحله ویژگی‌های خاصی در نظر گرفته بودند که به خوبی اجرا شد. لباس صحرا هم طی زمان، متناسب با اتفاقات داستان، دستخوش تغییراتی می‌شود و آقای کیوان ذوالفقاری طراح لباس کاملا فکرشده آن را انتخاب کردند. در دوران قبل از ازدواج با توجه به روحیه شاد صحرا لباس‌هایی با رنگ‌های شاد و روشن بر تن دارد و در دوره بعد از ازدواج که وضع روحی خوبی ندارد لباس‌هایش هم تیره‌تر انتخاب شدند.

وی به نظر مثبت تماشاگران درباره لباس‌ها اشاره کرد و افزود: لباس‌های ترکمنی برای مردم خیلی جذاب است و بازخوردهایی که گرفتم حاکی از آن است که مردم این لباس‌ها را خیلی دوست دارند. علاوه بر این، فضای بکر و طبیعت زیبایی که در جای‌جای فیلم به تصویر کشیده شده است در جلب نظر مردم خیلی موثر بوده است.

بازیگر سریال «بازی نقاب‌ها» از جاذبه‌های طبیعی لوکیشن‌های فیلمبرداری پروژه به عنوان نقاط قوت فیلم یاد کرد و گفت: به تصویر کشیدن جاذبه‌های منطقه گلستان که لوکیشن‌های مختلف سریال در آن قرار دارد می‌تواند جذابیت توریستی ایجاد کند. من طی این مدت به مناطقی رفتم که پیش از این نرفته بودم و فکر می‌کنم بعضی از این جاذبه‌ها حتی برای مردم منطقه هم ناشناخته باشد. نمایش و معرفی این اماکن از شمال کشور که تاکنون کمتر در فیلم‌ها به تصویر کشیده شده‌اند می‌تواند شناخت مردم ما را درباره منطقه افزایش دهد تا مردم ما با فرهنگ و تاریخ و جغرافیای این بخش از کشور بیشتر آشنا شوند و این کار با گسترش توریسم به بهبود اقتصاد محل کمک می‌کند.

هاشمی در پایان از تجربه همکاری با عوامل این مجموعه تلویزیونی به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: برای نقش صحرا بازیگران بسیاری کاندیدا بودند. من از طریق آقای ابوفاضلی، مشاور پروژه، معرفی شدم و نهایتا آقای مهام تهیه‌کننده سریال و آقای سیروس حسن‌پور، کارگردان، به این نتیجه رسیدند که من این نقش را بازی کنم و باید بگویم تجربه‌ای بسیار زیبا بود و از همکاری با این گروه و گرفتن این نقش خیلی خوشحالم. این نقش متفاوت با همه نقش‌هایی است که تا امروز بازی کردم و مثل یکی از شیرین‌ترین اتفاقات زندگی‌ام دوستش دارم.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/م گ

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

بازیش خیلی مصنوعیه