پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2545
-
الف
+

فصل دوم «کاربلد» در راه است

محمد خانلری کارگردان برنامه «کاربلد» از تولید فصل دوم این برنامه خبر داد.

محمد خانلری کارگردان برنامه «کاربلد» از تولید فصل دوم این برنامه خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از صبا، محمد خانلری کارگردان و تهیه‌کننده درباره برنامه تلویزیونی «کاربلد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خودش و مجریگری حسین رفیعی با موضوع معرفی مشاغل سینما و تلویزیون که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود، بیان کرد: این مجموعه در ۱۳ قسمت تولید شده و در هر قسمت یک نفر حرفه‌ای از دنیای فیلم و سریال مهمان این برنامه است.

او افزود: ایده این برنامه حاصل دغدغه شخصی خودم برای آموزش مشاغل سینمایی بود تا مردم بتوانند بیشتر با افراد جلو و پشت دوربین آشنا شوند. در واقع خیلی از علاقه‌مندان به فیلم با شغل یک مدیر تولید سینما یا یک منشی صحنه آشنایی ندارند و از حوزه اختیار آن‌ها بی خبر هستند. در این برنامه سعی داریم به همه مشاغل و حوزه اختیار آن‌ها در قالب طنز و سرگرمی بپردازیم.

خانلری از ساخت فصل دوم خبر داد و گفت: فصل اول این برنامه رو به پایان است و درحال ساخت فصل دوم هستیم. در فصل جدید یک مجری که احتمالا خانم باشد به برنامه اضافه می‌شود و طبق سناریوی جدید، برنامه را به سمت نمایش خواهیم برد. فصل دو روایت یک خواهر و برادر خواهد بود که مجریان برنامه هستند و قرار است فیلم بسازند، آن‌ها به سراغ افراد مختلف سینمایی می‌روند و از آن‌ها برای ساخت فیلم کمک می‌گیرند. همچنین در فصل جدید به مشاغلی که کمتر دیده شده اند توجه بیشتری خواهیم داشت.

کارگردان «کاربلد» این برنامه را تنها مجموعه تلویزیونی در حوزه معرفی مشاغل سینمایی خواند و اظهار کرد: این برنامه تنها نمونه داخلی و خارجی برای معرفی مشاغل سینمایی بوده و ما در این برنامه سعی داریم برای مخاطب فرصتی ایجاد کنیم تا ازنزدیک با زندگی اشخاص مهم در سینما آشنا شوند. بعضی از مشاغل وجودشون حیاتی است و نبودشان می‌تواند به پروژه ای لطمه وارد کند برای مثال دستیار و برنامه ریز گروه یا مدیر تولید یک پروژه یکی از ساختار های اصلی تولید هستند و نبود آن‌ها می‌تواند در کار خلل ایجاد کند و یا حتی پروژه به مرحله تولید نرسد.

او در پایان به مهمانان این برنامه اشاره کرد و گفت: از جمله مهمانان این برنامه می‌توانم به آرش معیریان کارگردان، امید گل زاده چهره پرداز، حسن وارسته نویسنده، رضا توکلی بازیگر، فرشاد گل سفیدی فیلمبردار، هادی اسلامی جلوه های ویژه، آبتین برقی طراح صحنه، سعید بجنوردی  صدابردار، مسعود سخاوت دوست آهنگساز، مهران مهام تهیه کننده، مرجان تاجیک منشی صحنه، امیر نخجوان طراح صدا (فولی من) و امیرحسین خنجری بدلکار اشاره کنم.

لازم به ذکر است، برنامه تلویزیونی «کاربلد» در ۱۳ قسمت ساخته شده و  یکشنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه در ساعات  ۷:۳۰ و ۱۵:۳۰ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

دانلود و مشاهده برنامه کاربلد

از برنامه کاربلد بیشتر بدانید

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر