پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2652
-
الف
+

مشاهده و دانلود سریال زیر آسمان شهر

قسمت اول تا دهم جموعه تلویزیونی«زیر آسمان شهر» در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

قسمت اول تا دهم مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

به گزارش آی‌فیلم، ده قسمت اول مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم قرار گرفت. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه  سریال را مشاهده و دانلود کنند.

مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» یکی از چندین سریال ماندگار رسانه ملی است، که در کنار قصه خوبی که داشت، موسیقی و تیتراژ این سریال هم ماندگار شده است.  این سریال روایتی طنز گونه از مردمان همین شهر است که از قشرهای مختلف، در کنار هم زندگی می‌کنند. آدم های قصه نیز که در یک مجتمع آپارتمانی با یکدیگر همسایه هستند، در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها و در روزهای تلخ و شیرین زندگیشان، ماجراهایی را از سر گذرانده و از هر اتفاق پند می‌گیرند...

ده قسمت اول سریال به موضوعاتی نظیر معرفی اهالی ساختمان به خصوص بهروز، خشایار مستوفی، فولاد و خانم فرامرزی می‌پردازد. دیگر موضوعات این قسمت‌ها مساله خالی‌بند بودن بهروز و فال گیری خانم فرامرزی است. در میانه این قسمت‌ها شاهد ورود برزو برادر زن بهروز و آقا غلام، پدر بزرگ آقای دکتر به داستان خواهید بود.

حمید لولایی، یوسف تیموری، مهران غفوریان، زنده‌یاد ملکه رنجبر، شادروان کیومرث ملک‌مطیعی، برزو ارجمند و آرام جعفری از جمله بازیگران اصلی این سریال محسوب می‌شوند.

گفتنی است، هر هفته پنج شنبه ها ده قسمت از این مجموعه در صفحه سریال‌های درخواستی بارگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببنید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / ص گ

نظر شما
ارسال نظر