پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2094
-
الف
+

مراحل ساخت لوکیشن سریال «وارش»

بخشی از گفت‌وگو با عوامل تولید سریال «وارش» را در این گزارش مشاهده خواهید کرد.

بخشی از گفت‌وگو با عوامل تولید سریال «وارش» را در این گزارش مشاهده خواهید کرد.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به سوال نظرسنجی جدید شبکه آی‌فیلم و انتخاب شما بین سریال‌های نام‌برده شده، در این گزارش بخشی از مصاحبه تهیه‌کننده و بازیگر سریال «وارش» که در شمال کشور تولید شده را مشاهده می‌کنیم.

محسن روح‌پروری طراح صحنه و لباس سریال «وارش» در بخشی از پشت صحنه این سریال درباره مراحل تولید و رسیدن به لوکیشن شهر "سیاهکل" گفت: برای رسیدن به لوکیشن اصلی سریال، تمام استان گیلان را زیر و رو کردیم، از آستارا تا رامسر، روستا به روستا و شهر به شهر گشتیم تا به روستای "سیاهکل" رسیدیم؛ و دیدیم که با توجه به بافت روستایی که دارد، می‌توانیم با کمی تغییرات به معماری و بافت دهه 30 نزدیک شویم.

«وارش» داستان "یارمحمد" است که برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می‌رود تا شغل ماهیگیری پیشه کند. او که نمی‌داند ماهیگیری آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام "تراب" است، دل به دریا می‌زند و مقابل تراب می‌ایستد.

علیرضا کمالی، الهام طهوری، بهنام تشکر، علیرضا جلالی‌تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی‌خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی و افشین سنگچاپ از جمله بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

با جدیدترین نظرسنجی آی‌فیلم همراه شوید

م ن/م گ

نظر شما
ارسال نظر