پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2025
-
الف
+

بازگشت آقای حکایتی به تلویزیون بعد سه دهه + دانلود

بهرام شاه‌محمدلو معروف به «آقای حکایتی» از تولید فصل جدید برنامه «زیر گنبد کبود» خبر داد.

بهرام شاه‌محمدلو معروف به «آقای حکایتی» اخیرا در یک برنامه تلویزیونی از تولید فصل جدید برنامه «زیر گنبد کبود» خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم، چندی پیش بهرام شاه‌محمدلو با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از تصمیم خود برای ساخت سری جدید برنامه «زیر گنبد کبود» گفت: از همینجا به مخاطبان این نوید را می‌دهم که به زودی قرار است فصل جدید مجموعه «زیر گنبد کبود» ساخته شود و البته برای آن نیاز به پشتوانه مالی دارم.

این مجموعه تلویزیونی مخصوص کودکان در دهه ۶۰ و ۷۰ از تلویزیون ایران پخش می‌شد. در این برنامه بهرام شاه‌محمدلو در نقش آقای حکایتی به ایفای نقش می‌پرداخت. سری اول با نویسندگی ایرج طهماسب در سال ۱۳۶۶ کلید خورد. در سال ۱۳۶۸ و ۱۳۷۴ نیز نویسندگی مجموعه ۱۳ و ۱۴ قسمتی «زیر گنبد کبود» بر عهده راضیه برومند بود. سری اول این برنامه در سال ۱۳۶۶ و سری دوم در سال ۱۳۷۴ ساخته شد و بین زمان ساخت این دو سری ۸ سال فاصله بود. موسیقی این مجموعه را نیز بهرام دهقانیار ساخته است.

مجموعه تلویزیونی «زیر گنبد کبود» مشهور به «آقای حکایتی» به کارگردانی "بهرام شاه‌محمدلو" و "ایرج طهماسب" در سال ۱۳۶۶ برای اولین بار روی آنتن یکی از شبکه‌های سیما رفت و توانست در همان سال با روایت روان و ساده قصه‌های کودکانه، مخاطبان بسیاری جذب کند.

مخاطبان کودک و نوجوان آی‌فیلم می‌توانند مجموعه تلویزیونی «زیر گنبد کبود» را در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی تماشا کنند.


بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/م گ

نظر شما
ارسال نظر
علیرضاکاردگر

عالیه