پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2248
-
الف
+

گیله‌وا؛ سریالی با 25 لوکیشن مختلف

بخشی از گفت‌وگو با عوامل تولید سریال «گیله‌وا» را در این گزارش مشاهده خواهید کرد.

بخشی از گفت‌وگو با عوامل تولید سریال «گیله‌وا» را در این گزارش مشاهده خواهید کرد.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به سوال نظرسنجی جدید شبکه آی‌فیلم و انتخاب شما بین سریال‌های نام‌برده شده، در این گزارش بخشی از مصاحبه تهیه‌کننده و بازیگر سریال «گیله‌وا» که در شمال کشور تولید شده را مشاهده می‌کنیم.

امیر بنان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «گیله‌وا» درباره تعدد لوکیشن‌های این سریال مقابل دوربین شبکه آی‌فیلم گفت: این سریال چیزی حدود 25 لوکیشن مختلف در شمال کشور داشت. 

همچنین مهدی زمین‌پرداز یکی از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی درباره ویژگی بارز «گیله‌وا» بیان کرد: یکی از ویژگی‌های سریال «گیله‌وا» تنوع لوکیشن‌های آن است. البته که تمامی لوکیشن‌های آن در شمال کشور و گیلان بود، اما بخش‌هایی را ما مشاهده و ضبط کردیم که از لحاظ جغرافیایی و طبیعت منحصر به فردش، خیلی زیباست. درواقع «گیله‌وا» یکی از سریال‌های سخت است و شبیه دیگر سریال‌های آپارتمانی و شیک نیست.

گفتنی است، سریال «گیله‌وا» به نویسندگی و کارگردانی اردلان عاشوری موضوعی عاشقانه دارد و می‌کوشد با نگاهی عاطفی زندگی مردم شمال ایران را در بستر اتفاق‌های تاریخی سال ۱۲۹۷ روایت کند.

بخش عمده این سریال در شمال تصویربرداری شده است چرا که سال‌های ۱۲۹۷ را به تصویر می‌کشد که روایت قصه‌ای عاشقانه در بستر اتفاقات آن زمان است.

حمیدرضا پگاه ، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیر حسین هاشمی و پریا مردانیان از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند و بهروز شعیبی نقش میرزا کوچک خان جنگلی را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

با جدیدترین نظرسنجی آی‌فیلم همراه شوید

م ن/ط ه

نظر شما
ارسال نظر