پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3102
-
الف
+

توقف دو روزه پخش سریال‌های طنز آی‌فیلم

پخش سه سریال طنز، همزمان با ارتحال امام (ره) از شبکه آی‌فیلم متوقف می‌شود.

پخش سه سریال طنز از شبکه آی‌فیلم، همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد متوقف می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین مردم قم، سه سریال طنز «آرایشگاه زیبا»، «کامیون» و «دیوار به دیوار» از شبکه آی‌فیلم پخش نمی‌شود و اپیزودهایی از مجموعه‌های «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «یک لحظه دیرتر» و «قصه‌های تبیان» جایگزین آن‌ها خواهد شد. 

«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»

به جای سریال «آرایشگاه زیبا»، دو اپیزود "جبران" و "نظر کرده" از مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ساعت ۱۷:۰۰ روزهای 14 و 15 خرداد روی آنتن می‌رود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۹:۰۰ روز بعد پخش می‌شود. 

امیرمحمد زند، بهار کاتوزی، حدیثه تهرانی، لیلا عزیزی، عباس حبیبی، آسیه ضیایی، اصغر حسینی، حسین فلاح‌نژاد و پاتریشیا شربیانی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«یک لحظه دیرتر»

همچنین دو قسمت از مجموعه اپیزودیک «یک لحظه دیرتر» به کارگردانی راما قویدل ، جمعه و شنبه 13 و 14 خرداد ماه به عنوان جایگزین سریال «کامیون» روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

یك لحظه دیرتر، روایتگر داستان‌ افرادی است که در لحظه‌های مهم و سرنوشت‌ساز زندگی خود، تصمیماتی گرفته و خیر و شر زندگی خویش را رقم می‌زنند. تصمیماتی که در صورت اشتباه بودن، آنان را با پیامد و عواقب کارشان مواجه می‌سازد...

سروش صحت، زنده‌یاد پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، مهسا کرامتی، عاطفه رضوی، مریم کامی، کوروش سلیمانی، فریدون محرابی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره آزاد، مهران نائل و روح الله کمانی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است این سریال، ساعت ۱۹:۰۰ روزهای 13 و 14 خرداد روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

«قصه‌های تبیان»

"داغ دیدار" و "گنج سرد" عنوان دو اپیزود از سریال «قصه‌های تبیان» است که جایگزین دیگر سریال طنز آی‌فیلم یعنی «دیوار به دیوار» شده و قرار است جمعه و شنبه 13 و 14 خرداد ماه ، رأس ساعت ۲۱:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش شود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روی آنتن می‌رود.

مجموعه «قصه‌های تبیان» با موضوع داستان‌های روز و قصه‌های کهن تاریخی و مذهبی، دربرگیرنده اتفاقات واقعی همراه با حکمت و عبرت است. هر قسمت این مجموعه، داستانی جذاب و عبرت‌آموز دارد.

بیشتر بخوانید و ببنید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر