پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2133
-
الف
+

تولد بازیگری جوان و جویای نقش! + فیلم

به مناسبت تولد ارسلان قاسمی، نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر جوان انداخته‌ایم.

به مناسبت تولد ارسلان قاسمی، نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر جوان انداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، ارسلان قاسمی بازیگر جوانی که از سن هفت سالگی وارد عرصه بازیگری شده، متولد 1 خرداد 1374 است و در کنار هنر بازیگری، فارغ‌التحصیل کارشناسی معماری است. 

قاسمی از جمله بازیگرانی است که از کودکی وارد این عرصه شده و توانسته با کارگردان‌های بنامی چون زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور، مسعود جعفری جوزانی، یدالله صمدی، سعید سلطانی و ... نیز همکاری داشته باشد. 

این بازیگر جوان و البته پرکار سینما و تلویزیون، با حضور در سریال «در چشم باد» در نقش "بیژن" دیده شد و پس از آن در نقش کودکی "بنیامین" در سریال «یوسف پیامبر (ع)» به کار خود ادامه داد. «هوش‌سیاه»، «فاصله‌ها»، «تا ثریا»، «یاور»، «هفت سنگ»، «معمای شاه» و ... از جمله آثار تلویزیونی "ارسلان قاسمی" است. او اخیراً در سریال نوروزی 1401 در مجموعه تلویزیونی «دردسرهای شیرین» به ایفای نقش پرداخت.

ارسلان قاسمی همچنین در فیلم‌های سینمایی «جعبه موسیقی»، «داش آکل»، «لایه‌های دروغ»، «تاکسی نارنجی»، «اسید» و ... نیز مقابل دوربین رفته است.

وی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری، نیم نگاهی به دنیای موسیقی داشته و به گفته خودش یکی از علاقه‌مندی‌های او فعالیت در عرصه موسیقی است. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
مهرگان مبارکی

تولدشون مبارررک

فریبا زاده ور

پارتی بازی کردوالا بازیگرخوردسال ازاین بهتربودن قانون جنگله سینما