پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4081
-
الف
+

پخش «کامیون» متوقف می‌شود

پخش سریال‌های طنز «کامیون» و «با خانمان» در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) متوقف می‌شود.

پخش سریال‌های طنز «کامیون» و «با خانمان» در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) متوقف می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، پخش مجموعه طنز تلویزیونی «کامیون»، به کارگردانی سید مسعود اطیابی و سریال «باخانمان» ساخته برزو نیک‌نژاد متوقف خواهد شد و سریال‌های دیگری با عنوان «شاید برای شما اتفاق بیفتد» و «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» جایگزین آن‌ها می‌شوند.

«شاید برای شما اتفاق بیفتد»

اپیزود «دوراهی» از مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما اتفاق بیفتد» جایگزین سریال طنز  «کامیون» شده و جمعه 6 خرداد، ساعت 20:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 03:00 و 11:00 روز بعد پخش خواهد شد.

در هر قسمت از سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد» پندی وجود دارد. باید چشم‌هایمان را بگشاییم تا از حوادث پیرامون خود بیاموزیم. بیاموزیم که با تکیه بر اخلاق و وجدانیات، می‌توان بهتر زیست. شاید در زندگی ما و شما هم چنین اتفاقاتی بیفتد.

در این سریال بازیگرانی چون آناهیتا افشار، شیلان رحمانی، فاطمه واحدی، آناهیتا اقبال‌نژاد و سجاد دیـرمینـا در اپیزود «دوراهی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» نیز جایگزین مجموعه طنز «باخانمان» شده و جمعه 6 خرداد ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد (شنبه) خواهد بود.

این سریال ملودرامی برگرفته از داستان‌های اخلاقی و پندآموز پیرامون موضوعات و مسائل اجتماعی است که ساختاری اپیزودیک دارد و در هر قسمت آن یک داستان به طور مستقل روایت می‌شود.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند» محصول سال ۱۳۹۵ و داود بیدل آن را کارگردانی کرده است. زنده‌یاد جمشید مشایخی، مرحوم حسن جوهرچی، سپیده خداوردی، فرخ نعمتی، شهرام عبدلی، مجید واشقانی،رامین راستاد و مریم کاویانی از نقش‌آفرینان این سریال هستند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سریال کیمیا جا گذین کنید پخش شود