پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2345
-
الف
+

"آن ماری سلامه" چگونه به «حوالی پاییز» رسید؟

به بهانه پخش مجموعه «حوالی پاییز»، به بررسی کارنامه هنری بازیگر این سریال پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «حوالی پاییز»به بررسی زندگی‌نامه "آن ماری سلامه" بازیگر نقش "ساره " پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، آن ماری سلامه – Anne-Marie Salame بازیگر سریال «حوالی پاییز» متولد سال ۱۹۹۰ میلادی در روستای فاریای لبنان است. وی فوق لیسانس هنرهای نمایشی از موسسه هنرهای زیبای لبنان دارد.

شروع فعالیت ماری سلامه

او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس به‌ صورت جدی فعالیت خود را به عنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان ادامه داد. آن ماری سلامه با فیلم Galata Omri شناخته شده و در سریال «ریشه‌ها» در نقش "هنادی" بسیار درخشید.

اولین تجربه بازیگری برای سینمای ایران

آن ماری سلامه در اولین تجربه بازیگری برای سینمای ایران در فیلم «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی (محصول مشترک ایران و لبنان در سال 1393) جلوی دوربین رفت و سپس در سال 1397 در سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» به ایفای نقش پرداخت.

نحوه انتخاب این بازیگر برای سریال حوالی پاییز

حسین نمازی کارگردان سریال حوالی پاییز با انتشار ویدئویی از مصاحبه آن ماری سلامه درباره نحوه انتخاب این بازیگر برای بازی در سریال یاد شده، نوشت: یه توضیح باید بدم درباره انتخاب این بازیگر. می‌دونم که ذهن خیلی‌ها رو مشغول کرده. ما نیاز به یک بازیگر خانم داشتیم که چند مشخصه داشته باشه؛ اول اینکه عربی رو خوب بلد باشه. دوم اینکه فارسی رو بتونه طوری صحبت کنه که مخاطب باورش بشه فارسی رو خوب بلد نیست و اساساً ایرانی نیست. سوم اینکه انگلیسی و فرانسه رو بتونه خوب صحبت کنه. تو ایران خیلی تست زدم، اما مشکل اساسی این بود که همه‌شون چون تو ایران زندگی کرده بودن، فارسی رو خوب صحبت می‌کردن و وقتی می‌خواستن ادای این رو در بیارن که فارسی بلد نیستن، خیلی تصنعی می‌شد.

 آن ماری سلامه و زبان فارسی

بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز در خصوص صحبت کردن با زبان فارسی گفت: زبان فارسی زبان مادری من نیست. پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی‌دانستم.

سختی ها و مشکلات آن ماری سلامه برای بازی در سریال حوالی پاییز

این بازیگر درباره سختی های بازی در این نقش بیان داشت: علی رغم این مشکلات با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان فارسی برای من آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم اما باید بگویم مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود. باید بگویم بازی در سریال حوالی پاییز چالش خیلی بزرگی بود. این بازیگر لبنانی ادامه داد: سختی ها برای من شروع شده بود، چون از سر صحنه که برمی گشتم می بایست سکانس های فردا را حفظ و تمرین می کردم. برخی اوقات، سر صحنه به طور ناگهانی تصمیم گرفته می شد که یک سکانس برداشت شود و چون من از قبل آن سکانس را تمرین نکرده بودم کار برایم سخت تر می شد.

خلاصه سریال حوالی پاییز

این سریال داستان عشق نامتعارف جوانی ایرانی (مهران) به دختری عرب (ساره) را روایت می‌کند؛ این دو باهم ازدواج می‌کنند و ... .

«حوالی پاییز» محصول سال ۱۳۹۷ است و بازیگرانی همچون رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مونا کرمی و زنده‌یاد ارشا اقدسی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

گفتنی است، سریال «حوالی پاییز» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه ص / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

باعرض سلام به شبکه آی فیلم خواهش می کنم سریال پنجره را پخش کنید با تشکر فراوان از شبکه آی فیلم