پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2239
-
الف
+

راز موفقیت «خوش‌رکاب» از نگاه محمد کاسبی + صوت

همزمان با پخش سریال «خوش رکاب»، گفت‌وگوی "محمد کاسبی" بازیگر این سریال با شبکه آی‌فیلم را بخوانید.

«محمد کاسبی» بازیگر سریال «خوش رکاب» در مصاحبه اختصاصی با آی‌فیلم از راز موفقیت و ماندگاری این سریال گفت. 

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «خوش رکاب» از نام "آقا تقی عشقی" جدا نیست. شخصیت اصلی قصه‌ی "علی‌ شاه‌حاتمی" که به واسطه علاقه‌اش به کامیونش لحظات شیرین و حتی درامی را خلق می‌کند. بخش اعظم قصه سریال «خوش‌رکاب» در فضای خط مقدم و با حال و هوای هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد و شاید همین موضوع باعث شده است داستان این سریال، یکنواخت و خسته کننده نباشد. 

محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت، در بسیاری از آثار تلویزیونی از جمله مجموعه‌های طنز «سه در چهار»، «زن بابا»، «سه دونگ، سه دونگ»، «خوش رکاب» و... بازی کرده است. همچنین شاهد درخشش ایشان در سریال‌هایی چون «مریم مقدس»، «صاحبدلان»، «سر دلبران»، «تا صبح» و ... نیز هستیم. 

محمد کاسبی که مدتی است به دلیل عارضه ریوی تحت درمان است و دوران نقاهت بعد از جراحی را سپری می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه آی‌فیلم درباره راز موفقیت و ماندگاری سریال «خوش رکاب» و همکاری‌اش با "علی شاه‌حاتمی" کارگردان این اثر تلویزیونی گفت: 

«به عقیده من بزرگترین عامل ماندگاری سریال «خوش رکاب» فیلمنامه کامل و کارشناسی شده آن بود. امروزه متأسفانه اول فیلمبرداری را شروع می‌کنند و پس از آن سکانس به سکانس فیلمنامه را می‌نویسند... به نظر من فیلمنامه کامل حسن بزرگی در سریال سازی است که آقای "شاه‌حاتمی" به خوبی آن را انجام داده بود. در بازی، من هم سعی کردم شخصیت "آقاتقی" را همان‌طور که در ذهنم به وجود آمد با اضافه کردن خلاقیت‌هایی ارائه دهم.»

پیشنهاد بازیگر «سه در چهار» به شبکه آی‌فیلم

آقای کاسبی در بخش دیگری از این مصاحبه به شبکه آی‌فیلم پیشنهاد کرد به جای تکرار همه سریال‌ها، آن دسته از مجموعه‌های تلویزیونی که پرمخاطب و جالب هستند را در جدول پخش خود قرار دهد و مابقی سریال‌هایی که در رده معمولی هستند را برای تماشای علاقه‌مندان در آرشیو بگذارد. 

بیشتر بخوانید و ببنید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

مصاحبه کننده: محدثه نعمتی

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر