پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2396
-
الف
+

با بازیگر نقش مارال بیشتر آشنا بشوید

سریال «آنام» به کارگردانی "جواد افشار" این شب‌ها از آنتن شبکه آی‌فیلم درحال پخش است.

سریال «آنام» به کارگردانی "جواد افشار" این شب‌ها از آنتن شبکه آی‌فیلم درحال پخش است.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «آنام» که این شب‌ها در حال پخش است، مورد استقبال مخاطبان مواجه شده است. به این بهانه، به سراغ کارنامه هنری  گلچهره سجادیه بازیگر نقش "مارال" رفتیم.

سجادیه، گلچهره زاده ۲۳ مرداد ۱۳۳۳ در اراک است. او پس از فارغ‌التحصیلی در رشته تئاتر فعالیت حرفه‌ای‌اش را از ۲۰ سالگی و در تئاتر آغاز کرد. اولین حضور سینمایی او سه سال بعد و با بازی در فیلم «کلاغ» (۱۳۵۶) به کارگردانی بهرام بیضایی شکل گرفت.

این بازیگر با بازی در فیلم سینمایی «دندان مار» (۱۳۶۸) ساخته مسعود کیمیایی به یکی از ستارگان سینما تبدیل شد.

بازی در فیلم‌های «موج طوفان» (۱۳۵۹)، «ایستگاه» (۱۳۶۶)، «سفر عشق» (۱۳۶۷)، «گروهبان» (۱۳۶۹)، «رد پای گرگ» (۱۳۷۰)، «هبوط» (۱۳۷۲)، «آرایش مرگ» (۱۳۷۳)، «سرزمین خورشید» (۱۳۷۵)، «هیوا» (۱۳۷۷)، «زشت و زیبا» (۱۳۷۷)، «نگین» (۱۳۸۰) و «حوالی اتوبان» (۱۳۸۷) در کارنامه سینمایی سجادیه به ثبت رسیده است.

از جمله کارهای تلویزیونی وی نیز می‌توان به بازی در سریال‌های «رعنا» (۱۳۶۷)، «خانه عروسک» (۱۳۷۴)، «سرگشته» (۱۳۸۹)، «سرزمین کهن» (۱۳۹۲) و «آنام» (۱۳۹۶) اشاره کرد.

سریال «آنام» هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / ص گ

نظر شما
ارسال نظر
سیدرسول قربانی ازشهرستان رودبارزیتون

سریال آنام سریال خیلی خوبی است ومن از همه این بازیگران تشکرمیکنم و به همه شان خسته نباشید میگم

خداپرست

خیلی بد تمام میشه آنام

Dokhi tak

سلام به عوامل آی فیلم ممنون بابت پخش سریال آنام این سریال بسیار زیباست و لطفا تمام فصل های سریال از سرنوشت را پخش کنید ممنون🙏