پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2738
-
الف
+

تماشاگر قسمت‌های باقیمانده «بزنگاه» و «سه درچهار» باشید

پس از وقفه‌ای چند روزه، دو سریال «سه در چهار» و «بزنگاه»از فردا شب مجددا روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

پس از وقفه‌ای چند روزه، پخش دو سریال «سه در چهار» و «بزنگاه» از آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی از فردا شب مجددا  از سر گرفته می‌شود. 

به گزارش آی‌فیلم، پخش دو مجموعه طنز تلویزیونی «سه در چهار» و «بزنگاه» به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) متوقف شد و این دو سریال از فردا شب در ساعات 19:00 و 20:00 دوباره از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شوند. 

«سه در چهار»

این سریال را  مجید صالحی و محمدحسین لطیفی کارگردانی کرده‌اند و فیلمنامه آن را علیرضا مسعودی به نگارش درآورده است.

داستان سریال درباره دو باجناق و خانواده‌های‌شان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند.

محمد کاسبی، شهره لرستانی، مهران رجبی، علی صادقی و اشکان اشتیاق از جمله بازیگران این سریال هستند و تهیه‌کنندگی آن را حسن روستایی بر عهده داشته است.

«سه در چهار»هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۰۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

بزنگاه

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک نانوای قدیمی به نام احمد پرور فوت می‌کند و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. نادر پسر کوچک‌تر وی که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از طرف خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و... 

 رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صادقی، احمد پورمخبر، عباس جمشیدی‌فر، صفر کشکولی، پروین میکده و حلیمه سعیدی از جمله بازیگران این سریال هستند. 

سریال «بزنگاه» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۴ و ۱۲ روز بعد بازپخش می‌شود.


جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر