پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3322
-
الف
+

رونمایی از پوستر جشنواره کن ۷۵

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان  آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم،جشنواره فیلم کن سه شنبه شب پوستر هفتاد و پنجمین دوره خود را منتشر کرد که از فیلم سال ۱۹۹۸ «نمایش ترومن» ساخته پیتر ویر با نقش‌آفرینی جیم کری الهام می‌گیرد.

پوستر صحنه‌ای از این فیلم محصول استودیوی پارامونت را به تصویر می‌کشد که در آن شخصیت ترومن با بازی جیم کری در حال بالا رفتن از پله‌ها، به آسمانی از ابرها دست می‌زند. کن در بیانیه‌ای گفته است؛ درست همانطور که انگشتان شخصیت ترومن افق را لمس می‌کنند، این جشنواره هم می‌خواهد طبیعت افراطی جهان فعلی از جمله بحران اقلیمی، فجایع انسانی و درگیری‌های مسلحانه را در نظر بگیرد تا ارتباطی نزدیک‌تر با دنیا داشته باشد.

فیلم سینمایی «تصور» ساخته علی بهراد با نام قبلی «هرمان» به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی هفته منتقدین جشنواره کن انتخاب شده است. فهرست فیلم‌های بخش هفته منتقدین هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن دربرگیرنده ۱۱ فیلم بلند و ۱۳ فیلم کوتاه است.

در مراسم هفتاد و پنجمین سال فعالیت یونیسف مستندی به تهیه‌کنندگی اورلاندو بلوم، سوفیا کارسون و لوسی لیو سفیران یونیسف، نمایش داده شد.

اورلاندو بلوم بازیگر «ارباب حلقه‌ها» و «دزدان دریایی کاراییب» از سال ۲۰۰۹ به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف شناخته شده است. کارسون در سال ۲۰۲۰ همکاری‌اش را با یونیسف آغاز کرد و لیو از سال ۲۰۰۴ به عنوان سفیر یونیسف منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ه ص/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر