پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4766
-
الف
+

از ساخت فصل دوم «سه در چهار» چه خبر؟

مجید صالحی در صفحه شخصی خود از ساخت فصل دوم سریال «سه در چهار» خبر داد.

مجید صالحی بازیگر و کارگردان تلویزیون، در صفحه شخصی خود از ساخت فصل دوم سریال «سه در چهار» خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم، در روزهای اخیر، مجید صالحی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی از مجموعه تلویزیونی «سه در چهار»، ضمن خاطره بازی با این سریال طنز، برای ساخت سری دوم «سه در چهار» در بین دنبال‌کنندگان صفحه شخصی خود نظرسنجی گذاشت. 

این سریال تلویزیونی پس از ۱۵ سال همچنان تازگی دارد و هر شب ساعت 20 از شبکه آی‌فیلم فارسی در حال پخش است. حالا زمزمه‌های ساخت «سه در چهار ۲» به گوش رسیده و به نظر می‌رسد مجید صالحی پس از گذشت ۱۵ سال از تولید این مجموعه، درصدد ساخت ادامه آن است.

مجید صالحی در صفحه خود نوشت: «دوست داشتید این سریال را؟ موافقید که سری دومش ساخته شود؟» همه واکنش‌های کاربران مثبت بوده و حمید لولایی نیز در جواب صالحی نوشته: «ایـن جنس طنز دیگر ساخته نمی‌شود» و او را تشویق کرده است.

گفتنی است داستان سریال «سه در چهار» درباره دو باجناق و خانواده‌های‌شان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مساله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند.

محمد کاسبی، شهره لرستانی، مهران رجبی،علی صادقی و اشکان اشتیاق از جمله بازیگران این سریال هستند و تهیه‌کنندگی آن را حسن روستایی بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
ابوالفضل حبیبی

سلام به نظر من کاش آقای صالحی فصل دوم این سریال رابسازد.

هستی

سلام به نظر من کاش آقای صالحی فصل دوم این سریال را بسازند

یاسین صفری از خمینی شهر

سلام چه خوب که قرار است فصل دوم سریال سه در چهار ساخته شود فقط از اقای مجید صالحی درخواست میکنم که مثل سری اولش خوب و باکیفیت و با محتوا ساخته شود تا همه با هم لذت ببریم با تشکر از عوامل خوب و زحمتکش ای فیلم

کاربر مهمان

لطفا ۲-اش را نسازید

صبا و امیرمهدی مرادی از کرج

از شبکه آی فیلم بابت پخش سریال زیبای سه در چهار تشکر میکنیم و کاش سریال ملکوت رو هم پخش می کردین.