پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2815
-
الف
+

تاثیر یک سریال بر زندگی مرتضی ضرابی

مرتضی ضرابی از نقش خود در مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» می‌گوید.

مرتضی ضرابی از نقش خود در مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» می‌گوید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایمنا، مرتضی ضرابی بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش شیطان در سریال «او یک فرشته بود» شناخته می‌شود، در خصوص این نقش گفت: «بعد از بازی در نقش شیطان در سریال «او یک فرشته بود» هر نقشی که می خواستند آدم بخورد، آدم بکشد یا کسی را بدزدد به من پیشنهاد می‌دادند. من حالم بد می‌شد و شاید برای همین کم کار شدم.»

ضرابی درباره ضعیف شدن سریال‌های ماه رمضان در تلویزیون گفت: «علتش برمی‌گردد به ارزشی که زمانی رسانه به این سریال‌ها می‌گذاشت. آن زمان خیلی با ارزش بود و مدیریت می‌خواست در ماه رمضان خیابان خلوت شود و مردم پای سریال بنشینند، اما الان برایشان انگیزه‌ای نیست.»

مرتض ضرابی (زاده‌ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۳۵، تهران) بازنشسته‌ سازمان صدا و سیما است. وی از سال ۱۳۵۳ به عنوان بازیگر حرفه‌ای در کارگاه نمایش مشغول به کار شد و تا سال ۱۳۶۰ به کار خود در آنجا ادامه داد. وی از سال ۱۳۶۱ به گروه گریم صدا و سیما پیوست و در کنار بازیگری، به فعالیت در این عرصه مشغول شد. این هنرمند، در سال ۱۳۶۴ با ایفای نقش در فیلم «مأموریت»، قدم به عرصه‌ سینما گذاشت. او علاوه بر چهره‌پردازی و بازیگری، در زمینه‌ طراحی دکور و کارگردانی نیز سابقه فعالیت دارد.

ضرابی، چهره‌پردازی فیلم‌هایی نظیر «جدال در تاسوکی» (۱۳۶۵)، «تویی که نمی‌شناختمت» (۱۳۶۹)، «پرواز روح» (۱۳۷۶) و «بشارت منجی» (۱۳۸۳) را بر عهده داشته‌ است.

در کارنامه‌ هنری وی ایفای نقش‌های متفاوتی چون مار در مجموعه‌ «مثل‌ آباد» (۱۳۶۰)، بتمن در «محله‌ی بهداشت» (۱۳۶۳)، جوان روان‌پریش در فیلم «دست‌فروش» (۱۳۶۵) و شیطان در مجموعه‌ «او یک فرشته بود» (۱۳۸۴) به چشم می‌خورد.

ضرابی در فیلم‌هایی چون «دزد عروسک‌ها» (۱۳۶۸)، «قاعده‌ بازی» (۱۳۷۶)، «دختری با کفش‌های کتانی» (۱۳۷۷)، «بوی کافور، عطر یاس» (۱۳۷۸) و «سگ‌های پوشالی» (۱۳۹۱) نیز به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

شایان ذکر است سریال «او یک فرشته بود» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۸:۰۰ صبح روز بعد پخش می‌شود. 

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

تصمیم بهزاد برای ازدواج با شیطان

ه ص / س م

نظر شما
ارسال نظر