پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3473
-
الف
+

بیننده سریال «من یک مستاجرم» باشید

بیننده مجموعه تلویزیونی «من یک مستاجرم» در وب‌سایت آی‌فیلم فارسی باشید.

بیننده مجموعه تلویزیونی «من یک مستاجرم» در وب‌سایت آی‌فیلم فارسی باشید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «من یک مستاجرم» به کارگردانی پریسا بخت‌آور، برای مشاهده مخاطبان گرامی در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است.

دانلود و مشاهده صفحه سریال من یک مستاجرم

داستان این سریال، روایت یک پیرزنی به نام زمانه خانم که دارای یک ساختمان پنج واحده در تهران است. او در بازگشتش به ایران، در فرودگاه با پسری به نام مسعود آشنا می‌شود و مسعود او را تا خانه‌اش می‌رساند. در این حین، مسعود مباشر جدید زمانه خانم می‌شود و به دنبال مستاجر برای خانه می‌گردد. اولین مستاجران ناصر و همسرش نیره که ناصر، دوست مسعود و نیره از اقوام مسعود است و به همراه دو زوج دیگر در خانه ساکن می‌شوند. مسعود هم برای اینکه در خانه بماند مجبور به ازدواج می‌شود. خواهرزاده زمانه خانم با نام نیلوفر در بازگشتش به کشور، عاشق مسعود می‌شود و...

در این سریال بازیگرانی نظیر امیر جعفری، ریما رامین‌فر، سپند امیرسلیمانی، کتایون امیرابراهیمی و سعید آقاخانی به نقش‌آفرینی پرداخته اند.

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ه / ط ه

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

درسته این سریال قبلا هزار بار پخش شده اونم با کلی سانسور .پشیمانم که چرا با سانسور نگاه کردم‌.کلا شما همه سریالا رو میگید از توسایت ببینید آخه این انصافه؟کاش حداقل سانسور نمی کردین سریالا رو .

کاربر مهمان

کلا همه سریالا رو میگید برید ازسایت ببینید شما ها دیگه چه جور آدمی هستین🤣🤣🤣🤣

....ناهید

لطفاً سریال من یک مستاجرم و سریال اب پریا