پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2770
-
الف
+

تازه‌ترین خبرهای دنیای هنر

در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری امروز خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته کشورمان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به رویدادها و اخبار فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته، در این بسته خبری به رخدادهایی چون روند تصویربرداری سریال «مستوران» و همچنین مراحل تحقیق و نگارش سریال «عملیات مهندسی» اشاره شده است.


محمدرضا داوودنژاد جلوی دوربین «خوشنام» رفت

تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و به تهیه‌کنندگی احمد زالی که توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی‌اش نوشته و توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی شده است، در تهران ادامه دارد.

تصویربرداری سریال «خوشنام» در دارآباد ادامه دارد و به زودی بازیگران جدید اضافه خواهند شد.

بازی محمدرضا داوودنژاد، علیرضا درویش و افشین سنگ چاپ هم در سریال «خوشنام» آغاز شده. هنوز زمان قطعی پخش این سریال اعلام نشده است.


«عملیات مهندسی» در حال نگارش است

نگارش سریال «عملیات مهندسی» توسط حسین تراب نژاد در ۸ قسمت ادامه دارد و به دلیل مراحل تحقیق و نگارش مورد نیاز برای این سریال هنوز فیلم‌نامه کامل نشده است. 

سعید سعدی تهیه‌کنندگی این سریال را به عهده دارد و با اینکه یک بار کارگردانی برای آن انتخاب شده است؛ اما هنوز کارگردانی قطعی ندارد. 

داستان این سریال درباره ماجرایی به نام عملیات مهندسی است که سال ۶۱ در فضای منافقین اتفاق افتاد. 


روزهای پایانی تصویربرداری «مستوران»

تصویربرداری فصل نخست مجموعه تلویزیونی «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سید حاتمی و تهیه‌‎کنندگی عطا پناهی براساس داستان‌های کهن ایرانی پس از یکسال به روزهای پایانی خود رسید.

همزمان با روزهای پایانی تصویربرداری «مستوران» مراحل فنی این سریال نیز در حال انجام است و برای پخش در سال ۱۴۰۱ از صداوسیما آماده نمایش می‌شود.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، علی دهکردی، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی و جواد انصافی از جمله بازیگرانی هستند که مقابل دوربین «مستوران» قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / ه خ

نظر شما
ارسال نظر