پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4491
-
الف
+

جایگزین «دنگ و فنگ روزگار» مشخص شد

با توجه به اینکه آی‌فیلم در حال پخش قسمت‌های پایانی سریال «دنگ و فنگ روزگار» است، یک سریال دهه هفتادی جایگزین آن می‌شود.

با توجه به اینکه آی‌فیلم در حال پخش قسمت‌های  پایانی سریال «دنگ و فنگ روزگار» است، یک سریال دهه هفتادی جایگزین آن می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، پس از اتمام پخش سریال مجموعه تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار»، سریال خاطره‌انگیز «کت جادویی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی در سال 1378 به نویسندگی حسن مشگلاتی از رسانه ملی پخش شد و بازیگرانی چون؛ رامبد جوان و "بهزاد فراهانی"، "آتنه فقیه‌نصیری" و زنده‌یاد "نیکو خردمند" نیز در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

"آقای اسکویی رئیس یک شرکت ساختمانی و برج‌سازی معتبر، کتی جادویی دارد که جیب‌هایش همیشه پُر پول است و هرگز تمام نمی‌شود. او در نظر دارد به نحوی از شر این کت خلاص شود، چراکه در کنار این ثروت بی حد و حصر، دردسرها و مشکلات فراوانی برایش ایجاد کرده است؛ به همین سبب، تصمیم می‌گیرد کت را به "عماد" کارمند شرکت که جوانی آس و پاس، اما خوش قلب و سالم است، بسپارد. "عماد" خشنود است که با بدست آوردن آن کت، یک شب راه صد ساله را طی می‌کند، اما اتفاقاتی زندگی او را در بر می‌گیرد."

گفتنی است، سریال «کت جادویی» که از 9 اسفند جایگزین سریال «دنگ و فنگ روزگار» می‌شود، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / ص گ

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

کاش خانه ما رو پخش می کردین به جاش این که هزار بار پخش شده ودرخواست هم نداشت😑😑😑😑

کاربر مهمان

هزاربارپخش شده بسه بسه بسه