پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3474
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های تلویزیون

در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری امروز خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته کشورمان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به رویدادها و اخبار فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته، در این بسته خبری به رخدادهایی چون اضافه شدن چند بازیگر جدید به فصل دوم سریال «موج اول» اشاره شده است و همچنین می‌توانید آخرین خبرها از روند درمان "محمد کاسبی" بازیگر پیشکسوت کشورمان را در زیر مشاهده کنید.


خداحافظی با «مهدی فخیم زاده» از موج اول

به تازگی تصویربرداری فصل دو سریال «موج اول» به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی آغاز شده و آوا دارویت، بازیگر دورگه ایرانی ایتالیایی نیز به این مجموعه تلویزیونی پیوسته است.

لوکیشن اصلی این سریال در بوستان ولایت قرار دارد و اغلب بازیگران فصل قبل در این فصل نیز بازی می کنند.

آوا دارویت، بازیگر دورگه ایرانی ایتالیایی از هنرپیشگانی است که نقش دکتر را ایفا می کند. در فصل دو محسن قصابیان، علی غلامی، آتش تقی پور، ساخو آرام، روزبه اختری، کوروش سلیمانی، آرام احمری نیا، اصغر نقی زاده قطعی بازی می کنند. همچنین مهدی فخیم‌زاده و فریبا متخصص در فصل دو سریال حضور ندارند.

این سریال در سه فصل ۱۰ قسمتی محصول خانه تولیدات جوان است و سه کارگردان جوان این سریال را می سازند که اولین تجربه برای آنها محسوب می شود. فصل اول را سجاد حسینی و فصل دو را محمد صادق بکتاشیان و فصل سه را محمد علیزاده کارگردانی می کنند.


محمد کاسبی به بخش منتقل شد

محمد کاسبی فیلمنامه نویس نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، بعد از سپری کردن ۲۵ روز سخت در سی سی یو بیمارستان عرفان، سرانجام به بخش انتقال یافت.

دختر محمد کاسبی، ضمن تایید این خبر گفت: طبق گفته های پزشک معالجش ، چنانچه وضعیت پایداری قلب پدر ادامه پیدا کند، ان شاءالله پزشکان می توانند برای درمان و جراحی قلب، تصمیم نهایی خود را اتخاذ و عملی کنند.

به گفته یلدا کاسبی، این بازیگر با سابقه، با وجودی که روزهای سختی را پشت سر گذاشته است، با اتکاء به خدا و دعای مردم عزیز ایران، همچنان به ادامه درمان امیدوار است. 

خانواده محمد کاسبی ضمن تشکر از همه عزیزانی که با دعا، آرزوی خیر و حمایت های معنوی و حضورشان موجبات دلگرمی و اطمینان خاطر این هنرمند را فراهم آوردند، قدردانی کردند.


«آتش در گلستان» از شنبه پخش می شود

سریال تلویزیونی «آتش در گلستان» به کارگردانی پرویز شیخ‌‌طادی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی از شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این سریال که پیش از این «خداحافظ مادر» نام داشت، روایتگر قصه‌ای زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور است که در سال ۱۳۵۸ اتفاق می‌افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ در شکل‌گیری این قصه احساسی حماسی نقش موثری دارد.

طاهره دباغ که به او لقب مادربزرگ انقلاب را داده‌اند، چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی بود که در دوران تبعید امام خمینی (ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود.

مرجان قمری، پانته‌آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی، آرزو تاج‌نیا و مهری آل‌آقا بازیگران سریال «آتش در گلستان» هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن/م گ

نظر شما
ارسال نظر