پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3413
-
الف
+

جایگزین دو سریال طنز مشخص شد

دو سریال طنز «دنگ و فنگ روزگار» و «صفر بیست و یک» امشب پخش نخواهد شد.

دو سریال طنز «دنگ و فنگ روزگار» و «صفر بیست و یک» امشب پخش نخواهد شد. 

به گزارش آی‌فیلم، همزمان با شب وفات حضرت زینب (س)، دو مجموعه طنز تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» و «صفر بیست و یک» از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش نخواهند شد و به جای این دو، مجموعه‌های نمایشی «قصه‌های تبیان» و «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی خواهند رفت.

«قصه‌های تبیان»

این مجموعه تلویزیونی امشب به جای سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی ساعت ۱۹:۰۰ پخش خواهد شد و تکرار آن فردا در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روی آنتن می‌رود.

این سریال در ۴۵ قسمت توسط کارگردان‌های مختلف جوان و جویای نام و به تهیه کنندگی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور، با محوریت موضوعات قرآنی به نگارش درآمده و قرار است این هفته اپیزود «ضامن» روی آنتن برود. 

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

این سریال نیز جایگزین مجموعه طنز نمایشی «صفر بیست و یک» شده و قرار است امشب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش شود. همچنین تکرار این سریال فردا در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ پخش می‌شود.

سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» ملودرامی برگرفته از داستان هایی اخلاقی و پندآموز پیرامون موضوعات و مسائل اجتماعی است که ساختاری اپیزودیک دارد و در هر قسمت یک داستان به طور مستقل روایت می‌شود.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند» محصول سال ۱۳۹۵ است و داود بیدل آن را کارگردانی کرده است. زنده یاد جمشید مشایخی، مرحوم حسن جوهرچی، سپیده خداوردی، فرخ نعمتی، شهرام عبدلی، مجید واشقانی، رامین راستاد، مریم کاویانی و ... از نقش‌آفرینان این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر