پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2856
-
الف
+

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای هنری

در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری امروز خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته کشورمان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به رویدادها و اخبار فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته، در این بسته خبری به رخدادهایی چون زمان پخش مینی سریال «عاشورا» اشاره شده و همچنین می‌توانید آخرین خبرها از روند تولید سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» را مشاهده کنید.


راه «موقعیت مهدی» در سیما ادامه می‌یابد

حمید شاه‌آبادی معاون سیمای رسانه ملی در یادداشتی کوتاه درباره فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، از زمان پخش مینی سریال «عاشورا» و همچنین تولید چند اثر دیگر تلویزیونی خبر داد و گفت: این نوید را به همه مردم عزیزمان می‌دهیم که در آینده نزدیک، مینی سریال «عاشورا» با روایت شجاعت و حماسه آفرینی لشگر ۳۱ عاشورا در سیما تماشایی خواهد شد.

یکی از برنامه‌های سیما تولید مینی سریال‌هایی همراه با یک نسخه سینمایی است. رفتن سراغ بخش‌هایی از زندگی شهید باکری اولین تجربه معاونت سیما در این راه است که خوشبختانه موفقیت آمیز بود. دو مینی سریال دیگر با عنوان‌های «عملیات مهندسی» درباره سازمان منافقین و «گریز» با موضوع عزل و فرار بنی صدر نیز در نوبت تولید قرار دارند. همچنین در آینده نزدیک سریال‌هایی درباره سرداران شهید محمد بروجردی، حسن باقری و صیاد شیرازی به مرحله تولید خواهند رسید.


ادامه تصویربرداری «دردسرهای شیرین» در خیابان فردوسی

سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق این روزها در لوکیشن بانک ملی در خیابان فردوسی تهران در حال تصویربرداری است.

روز گذشته هم تصویربرداری سکانس‌هایی از سریال با حضور بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، مریم مومن، رضا توکلی و پاشا جمالی انجام شد که این سکانس‌ها به قسمت‌های هشتم و نهم سریال تعلق داشت.

سهیل موفق کارگردان این سریال بیشتر مشغول ساخت آثار سینمایی بوده و فیلم هایی چون «شکلاتی» و «پاستاریونی» را تولید کرده و حالا چند ماهی است که درگیر ساخت سریال نوروزی تلویزیون با نام «دردسرهای شیرین» است.


نام سریال پرویز شیخ‌طادی تغییر کرد

حامد حسینی تهیه کننده تلویزیون درباره سریالی که قرار بود از ابتدای دهه فجر با نام «خداحافظ مادر» به کارگردانی پرویز شیخ‌‌طادی روی آنتن برود، گفت: ما حدود ۲۰ قسمت را جهت بازبینی ارائه دادیم و منتظر بودیم تا ملاحظات و موارد مورد نظر اعلام شود.

حسینی درباره تاخیر در پخش سریال نسبت به ایام فجر بیان کرد: سریال فضای حماسی و زنانه دارد و هر زمانی می‌تواند روی آنتن برود و مخاطبش را هم دارد. این سریال از درامی برخوردار است که برای مخاطب کشش دارد. از طرفی اگرچه تعریف مناسبتی دارد، ولی الزاماً کارکرد آن فقط برای مناسبت دهه فجر نیست.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به تغییر نام سریال تصریح کرد: اسم سریال از «خداحافظ مادر» به «آتش در گلستان» تغییر پیدا کرده است و جذابیت‌هایی دارد که ما هم ترجیح می‌دهیم به شکل خوبی دیده شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر