پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4586
-
الف
+

دو سریال طنز در راه آی‌فیلم

«کارگاه شمسی و دستیارش مادام» و «مدرسه مادربزرگ‌ها» را روی وب‌سایت آی‌فیلم تماشا کنید.

دو سریال «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» و «مدرسه مادربزرگ‌ها» را روی وب‌سایت آی‌فیلم تماشا کنید.

به گزارش آی‌فیلم، دو مجموعه تلویزیونی «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» و «مدرسه مادربزرگ‌ها» از جمله سریال‌های خاطره‌انگیزی هستند که بنا به درخواست مخاطبان آی‌فیلم در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرند.

سریال «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام»

این سریال طنز پلیسی، به کارگردانی مرضیه برومند در سال 1380 برای اولین روی آنتن رسانه ملی رفته و بازیگرانی چون پری امیر حمزه، لریک میناسیان، سروش خلیلی، امیر حسین صدیق در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» روایتگر داستان دو خانم دوست و همسایه به نام‌های شمسی و مادام است. شمسی زنی باهوش، کنجکاو، کم حوصله و تندمزاج است که علاقه زیادی به رمان‌ها و سریال‌های پلیسی، به‌خصوص پوآرو دارد و این موضوع باعث می‌شود که مسائل دوستان و اهالی محله را پیگیری کرده و گره از مشکل آنها بگشاید.


سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها»

این مجموعه نمایشی در سال 1375 توسط غلامرضا رمضانی کارگردانی شده و زنده‌یاد فرشته طائرپور تهيه‌كننده آن بوده است.

سريال قديمی «مدرسه مادربزرگ‌ها» داستان تعدادی خانم ميانسال است كه خانم معلم جوانی دارند و در هر قسمت ماجراهای جالبی را به وجود می‌آورند. 

پری اميرحمزه، مهری وداديان، فرخ لقا هوشمند، پروين‌دخت يزدانيان، گيتی معينی، شهين عليزاده، مهری مهرنيا، آزيتا لاچينی، الهام پاوه‌نژاد، غلامحسين بهمن‌يار، مريم سعادت، بهزاد خداويسی و مهوش وقاری از جمله بازیگران سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها» هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

وا یعنی چی خب تو تلوزیون پخش کنید.فقط بلدین اذیت کنید ما رو.ما این همه میگیم اینا رو توتلوزیون پخش کنید اونوقت شما سایت معرفی می کنید .این چه کاریه جدیدا یاد گرفتین واقعا که

کاربر مهمان

اگه راست میگید تو تلویزیون پخش کنید 😏😏😏